اگر می توانید این پسر را متوقف کنید!/ لاماسیا مسی جدید رو کرد (عکس)


اگر می توانید این پسر را متوقف کنید!/ لاماسیا مسی جدید رو کرد (عکس)

توئیتر رسمی باشگاه بارسلونا با انتشار ویدیویی از رشد و ظهور یک ستاره آینده دار جدید در آکادمی این باشگاه خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، آکادمی باشگاه بارسلونا، یکی از پر بازده ترین و موفق ترین آکادمی های فوتبال اروپا در دو دهه اخیر بوده است. لاماسیا در این مدت ستاره های مهمی را به فوتبال دنیا معرفی کرده و اوج کار این آکادمی به زمانی بر می گردد که فلسفه تیکی‌تاکا با بازیکنان رشد یافته در آن به بارسلونا و سپس تیم ملی اسپانیا تزریق شد و موفقیت های بسیاری به همراه داشت.

ستاره های بسیاری همچون ژاوی، اینیستا، فابرگاس و... در لاماسیا رشد کردند اما قطعا لیونل مسی، بزرگترین استعداد کشف و معرفی شده توسط آکادمی باشگاه بارسلونا است.

فعالیت آکادمی باشگاه بارسلونا همواره ادامه دارد و ستاره های جوان بسیاری در همین چند سال اخیر از طریق لاماسیا به تیم بزرگسالان منتقل شده اند. شاید آرزوی تک تک این ستاره ها، باشگاه بارسلونا و هوادارنش این باشد که از بین بازیکنان یاد شده، یک مسی دیگر هم ظهور کند. توئیتر باشگاه بارسلونا امروز ویدیویی را به اشتراک گذاشت که به نوعی در مسیر همین آرزوی بزرگ قرار داشت.

اگر می توانید این پسر را متوقف کنید!/ لاماسیا مسی جدید رو کرد (عکس)

در این ویدیو پدرو خوارز از تیم زیر 8 سال بارسلونا را می بینیم. او بازی را از وسط زمین شروع و با دریبل کردن همه بازیکنان پیش روی خود، دروازه حریف را باز می کند. این بازیکن خردسال با اعتماد بنفس بالا بعد از دریافت توپ از هم تیمی خود در وسط زمین، با سرعت خیره کننده ای مسیر دروازه را در پیش گرفته و 5 بازیکن حریف را دریبل کرده و در عرض 8 ثانیه با دروازه بان تک به تک می شود. دروازه بان حریف شانسی مقابل شوت پدرو ندارد و دروازه باز می شود تا یک ویدیوی زیبا را شاهد باشیم؛ ویدیویی که شاید از ظهور یک ستاره جدید مثل مسی خبر می دهد. گلی خوارز به ثمر رساند شباهت زیادی به گل مارادونا به انگلیس و کپی سطح پایین تر آن (گل مسی به ختافه) داشت.

اگر می توانید این پسر را متوقف کنید!/ لاماسیا مسی جدید رو کرد (عکس)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر