برنامه «سندباد» از امشب روانه آنتن شبکه دو می‌شود


برنامه «سندباد» از امشب روانه آنتن شبکه دو می‌شود

«سندباد» نام یکی از تازه‌ترین تولیدات شبکه دو سیماست که با هدف آشنایی مخاطبان ایرانی با کشورهای مختلف جهان از دریچه روایات و بازگویی تجربه‌های جهانگردان سایر کشورها از ایران و همچنین ایرانیان ساکن کشورهای دیگر تهیه شده است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی شبکه دو؛ یکی از اهداف برنامه «سندباد» پرداختن به موضوعات مختلفِ کشورهای متفاوت در حوزه فرهنگ و سبک زندگی در فرمی جدید و متنوع شامل بخش‌های گوناگونی چون گفت‌وگو، مصاحبه، گزارش، مستند و مناظره است.

محور اصلی این برنامه گفت‌وگو با جهانگردان و گردشگران خارجی و ایرانیانی است که به نحوی تجربه زیست یا ارتباط با خارج از ایران را داشته‌اند. پرداختن به موضوعات مختلف در حوزه سبک زندگی و همچنین جزییات مغفول مانده در این حوزه از رویکردهای مهم برنامه محسوب می‌شود.

همچنین ارتباط بدون میانجی و مستقیم با شرح زندگی مسافران از فرهنگ‌های مختلف و شنیدن روایات و تجربیات بی واسطه آنان تصویری واقعی و بدون کژتابی‌های نشات گرفته از شبکه‌های مجازی و رسانه های خبری را به دست می‌دهد.

برنامه «سندباد» هر هفته دوشنبه حوالی ساعت 22:30 دقیقه از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. بازپخش این برنامه روز بعد ساعت 7:00 و 15:00 خواهد بود.

پایان پیام/523

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حقوق ورودی موبایل‌های بالای 600 دلار ابلاغ شد