تلاش خواننده مشهور برای پرسپولیسی کردن یک ستاره+ عکس


تلاش خواننده مشهور برای پرسپولیسی کردن یک ستاره+ عکس

خبردار شدیم محسن ابراهیم‌زاده خواننده پاپ کشورمان تلاش زیادی کرده است تا دوست صمیمی‌اش سعید صادقی پرسپولیسی شود!

تلاش خواننده مشهور برای پرسپولیسی کردن یک ستاره+ عکس

به گزارش راهبرد معاصر؛ نیازی به توضیح نیست اما سعید صادقی را می‌توان سوژه شماره یک بازار نقل و انتقالات تابستان امسال نامید. ستاره گل گهر که با ۱۴ پاس گل عنوان بهترین پاسور لیگ بیست و یکم را از آن خود کرد، خواهان سفت و سخت زیادی دارد. استقلال و پرسپولیس مهمترین تیم‌هایی هستند که برای جذب صادقی یک دوئل ویژه را آغاز کردند که در نهایت سرخپوشان توانستند این بازیکن تأثیرگذار را جذب کنند.

در این میان استقلال، سپاهان، گل گهر سیرجان و حتی فولاد خوزستان نیز پیشنهادات وسوسه انگیزی به سعید صادقی ارائه داده بودند اما این بازیکن تصمیم گرفت پرسپولیسی شود.


نکته جالب اما تلاش‌های محسن ابراهیم‌زاده خواننده پرسپولیسی بود که یک لحظه هم سعید صادقی را در این مدت تنها نگذاشت. ابراهیم‌زاده به شدت طرفدار ورزش از والیبال تا فوتبال و یک پرسپولیسی متعصب است.

همین علاقه به پرسپولیس باعث شد ۱۹ آبان ۱۳۹۷ در بازی بازگشت فینال جام باشگاه‌های آسیا بین پرسپولیس و کاشیما ژاپن کنسرت ۸۰ هزار نفری زنده برگزار کند.

او در جواب منتقدان خود که معتقدند با وجود خواننده‌های باسابقه محسن ابراهیم‌زاده با پارتی توانسته اس در استادیوم بخواند گفته بود: «بله من پارتی کلفتی دارم که نام او خداست که من هیچگاه از یاد او غافل نشده‌ام.»

ابراهیم‌زاده همچنین آهنگ زیبایی نیز به یاد زنده یادان مهرداد میناوند و علی انصاریان خوانده است. همین عشق و علاقه به پرسپولیس باعث شد محسن ابراهیم‌زاده مرتب در این مدت با سعید صادقی در ارتباط باشد و همچنین تماس‌هایی نیز با یکی دو تن از مدیران باشگاه پرسپولیس داشت تا این بازیکن راهی استقلال یا تیم‌های دیگر نشود!

هرچند همان طور که خود سعید صادقی هم اعتراف کرد تمامی اعضای خانواده اش پرسپولیسی هستند و برهمین اساس پدرو مادرش هم اصرار داشتند که این بازیکن قرمزپوش شود.

تلاش خواننده مشهور برای پرسپولیسی کردن یک ستاره+ عکس

نکته جالب آن که سال گذشته سعید صادقی خیلی خیلی به تیم استقلال نزدیک شده و حتی در آستانه عقد قرارداد با این تیم هم قرار گرفت اما در نهایت تصمیم گرفت در گل گهر سیرجان بماند و آماری خیره کننده با ۱۴ پاس گل و ۷ گل زده به جای بگذارد. آماری که توجه همه تیم‌های ایرانی را به سعید صادقی جلب کرد./ خبرورزش

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل