امتیازآورترین‌های VNL؛ نیمیر بهترین، هشتمی ستاره ایران


امتیازآورترین‌های VNL؛ نیمیر بهترین، هشتمی ستاره ایران

نیمیر عبدالعزیز امتیاز آورترین بازیکن لیگ ملت‌های والیبال تا پایان هفته دوم رقابت ها بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، هفته دوم رقابت های لیگ ملت‌ها با تمام فراز و نشیب های خود به پایان رسید و تا اینجا فرانسه با کسب هفت برد رتبه اول را به خود اختصاص داده است. همچنین تیم ملی والیبال ایران با کسب چهار برد در رده هشتم جدول مسابقات قرار گرفته و همچنان برای صعود شانس دارد؛ هر چند که چهار بازی دشوار در هفته سوم و پایانی در انتظار شاگردان بهروز عطایی است.

بهترین بازیکن ایران در دو هفته ابتدایی مسابقات کسی نبود جز امین اسماعیل نژاد؛ بازیکنی که با نمایش های درخشان خود در لیگ به اردوی تیم‌ملی دعوت شد و خیلی زود توانست خودش را به ترکیب شروع کننده ایران نیز تحمیل کند.

اسماعیل نژاد در دو هفته ابتدایی لیگ ملت‌ها موفق شد ۱۲۲ امتیاز برای تیم ملی ایران کسب کند و از این حیث‌ در میان تمام ستاره های حاضر در VNL رتبه هشتم را به خود اختصاص داد.

امتیازآورترین‌های VNL؛ نیمیر بهترین، هشتمی ستاره ایران

ستاره تیم‌ ملی هلند یعنی نیمیر عبدالعزیز که با توجه به قهرمانی با پیکان در جام‌ باشگاه های آسیا از محبوبیت خاصی بین ایرانی ها برخوردار است با کسب ۱۴۲ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن تورنمنت تا پایان هفته دوم‌ بوده است. همچنین برونو لیما از آرژانتین با ۱۳۶ و یوجی نیشیدا از ژاپن با ۱۳۳ امتیاز در رتبه های بعدی قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نشنیده آیسان آقاخانی زن محمدرضا گلزار ! + عکس ها و خصوصی ها