آقایی: سیدجلال تصمیم درستی گرفت/ صادقی فوتبالیست توانمند و باهوشی است


آقایی: سیدجلال تصمیم درستی گرفت/ صادقی فوتبالیست توانمند و باهوشی است

هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد تصمیم سیدجلال حسینی برای خداحافظی از دنیای فوتبال درست بوده است.

عباس آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره عملکرد پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات اظهار داشت: نفراتی که به تیم اضافه شدند بسیار باتجربه هستند و اکثر آنها سابقه خوبی در تیم ملی دارند. پرسپولیس خوشبختانه تا اینجا خیلی خوب بازیکن گرفته است و امیدوارم نفرات جدید بتوانند توقعات را برآورده کنند. البته مسئله مهم جذب مهاجم است و پرسپولیس در خط حمله نیاز به جذب دو مهاجم گلزن دارد.

وی در مورد پیوستن سعید صادقی به پرسپولیس که با حاشیه‌های زیادی همراه بود، تصریح کرد: این چیزها در فصل نقل‌وانتقالات طبیعی است و هر بازیکنی ممکن است از استقلال و پرسپولیس پیشنهاد داشته باشد. صادقی خودش تصمیم گرفت با پرسپولیس قرارداد امضا کند و فکر می‌کنم او می‌تواند به این تیم کمک کند. صادقی فوتبالیست توانمند و باهوشی است که به خوبی پاس می‌دهد و روزنه‌های دفاع حریف را می‌بیند. صادقی می‌تواند یک مکمل خوب برای مهدی ترابی باشد. از نظر من صادقی فوتبالیست توانمندی است.

هافبک پیشین پرسپولیس راجع به خداحافظی سید جلال حسینی از میادین فوتبال تصریح کرد: حسینی فوتبالیست بسیار سختکوش و خوبی بود که برای تیم ملی و پرسپولیس زحمات زیادی کشید و در تیم‌های دیگر هم که حضور داشت همیشه بهترین عملکرد را از خودش به نمایش گذاشت. سیدجلال درباره خداحافظی بهترین تصمیم را گرفت و برایش آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا