پاسخ قاطع یوونتوس به چلسی؛ با این رقم خیر!


پاسخ قاطع یوونتوس به چلسی؛ با این رقم خیر!

چلسی در شرایط فعلی شانسی برای جذب ماتیس دی لیخت، مدافع باکیفیت یوونتوس در فصل تابستان نخواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد ماتیس دی لیخت، ستاره هلندی و جوان خط میانی باشگاه یوونتوس در تابستان سال 2024 به پایان می رسد و از تابستان امسال، بند فسخ 125 میلیون یورویی در قرارداد این بازیکن فعال خواهد شذد. این رقم در آخرین سال قرارداد او با یوونتوس به 140 میلیون یورو افزایش خواهد یافت و به همین دلیل هر تیمی خواهان ماتیس دی لیخت است، بهتر است هر چه زودتر برای توافق با بیانکونری اقدام کند. کادر فنی چلسی این مدافع جوان را برای جانشینی آنتونیو رودیگر که به صورت رایگان به رئال مادرید پیوسته، در نظر گرفته و البته جذب دی لیخت اصلا آسان نخواهد بود.

پاسخ قاطع یوونتوس به چلسی؛ با این رقم خیر!

نشریه گاتزتا دلااسپورت امروز در گزارشی مدعی شد مدیران چلسی اخیرا پیشنهاد 40 میلیون یورویی به اضافه انتقال تیمو ورنر را برای جذب مدافع هلندی ارائه داده است، اما پول نقد این پیشنهاد برای بیانکونری کافی نیست و این بسته فعلا که رد شده است. البته یوونتوس به تیمو ورنر علاقه داشته و آماده است تا نام او را در این معامله قرار دهد، اما آنها انتظار دارند پیشنهاد بالاتری از چلسی حداقل 70 میلیون یورو باشد.

یوونتوس همچنین دی لیخت را با قیمتی حدود 100 میلیون یورو و بدون در نظر گرفتن هیچ بازیکن دیگری در این معامله به فروش می رساند. در حقیقت به نظر می رسد پول نقد برای یوونتوس موضوعی مهم تر از حضور یک بازیکن از چلسی در این قرارداد احتمالی است و اگر باشگاه لندنی پیشنهاد خود را افزایش ندهد، خبری از توافق با ماتیس دی لیخت در فصل تابستان نخواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود نوحه ضربت خوردن امام علی