آنخل دی‌ماریا در مسیر تورین؛/ قطعی؛ انتقال بهترین پاسور تاریخ PSG به یوونتوس


آنخل دی‌ماریا در مسیر تورین؛/ قطعی؛ انتقال بهترین پاسور تاریخ PSG به یوونتوس

آنخل ماریا، ستاره 34 ساله و سابق پاری‌سن ژرمن پیشنهاد یوونتوس برای فصل بعد را قبول کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، آنخل دی ماریا فصل گذشته و بعد از تبدیل شدن به بهترین پاسور تاریخ پاری‌سن ژرمن، پس از هفت سال این باشگاه را ترک کرد. آنخل دی ماریا در هفته‌های اخیر در حال بررسی پیشنهاد بیانکونری و البته بارسلونا بود و حالا به نظر می‌رسد این بازیکن آرژانتینی تصمیم گرفته راهی لیگ ایتالیا شود. اخبار حاکی از آن است که هدف دی ماریا از این انتقال حفظ جایگاه ثابت در ترکیب آلبی سلسته بوده و او قصد دارد تا پس از جام جهانی 2022 و در واقع در پایان فصل بعد، به فوتبال آمریکای جنوبی بازگردد.

آنخل دی‌ماریا در مسیر تورین؛/ قطعی؛ انتقال بهترین پاسور تاریخ PSG به یوونتوس

دیروز بالاخره پیشرفت نهایی در مذاکرات مدیران بیانکونری و این بازیکن حاصل شد و دی ماریا به‌طور کامل پیشنهاد انتقال به یوونتوس را قبول کرده است. مکس آلگری اصرار زیادی به حضور این بازیکن در تورین داشت و به نظر می‌رسد بعد از پل پوگبا، باید آنخل دی ماریا را دومین خرید مشهور و پرافتخار یوونتوس برای فصل جدید خطاب کرد.

یکی از نزدیکان آنخل دی ماریا به روزنامه لااستامپا گفته: "ما در مورد جزئیات نهایی صحبت می‌کنیم و منتظریم تا یوونتوس در مورد برخی موارد با ما موافقت کند." به نظر می‌رسد آنخل دی ماریا قراردادی یک‌ساله به ارزش هفت میلیون یورو در هر فصل به اضافه پاداش امضا کرده و ممکن است گزینه‌ای برای تمدید قرارداد در سال دوم نیز وجود داشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس