کتابشناسی رسانه


کتابشناسی رسانه

با مقدمه و راهنمایی: حمید مولانا کتابشناسی و فهرست راهنما از ابزار مهم تحقیق و کلید پژوهش علمی است. یکی از کارهای لازم، در هر زمانی، گردآوری فهرست کتاب‌ها و رساله‌ها و مجله‌هایی است که منتشر می‌شود. منابع مرتبط با علم رسانه در این کتاب، مشتمل...

با مقدمه و راهنمایی: حمید مولانا

کتابشناسی و فهرست راهنما از ابزار مهم تحقیق و کلید پژوهش علمی است. یکی از کارهای لازم، در هر زمانی، گردآوری فهرست کتاب‌ها و رساله‌ها و مجله‌هایی است که منتشر می‌شود.

منابع مرتبط با علم رسانه در این کتاب، مشتمل بر۶۳۹۱ مدخل ذیل نام خانوادگی نویسنده می باشد. نرم افزار بانک اطلاعاتی همراه، علاوه بر امکان جست و جو و بازیابی اطلاعات برای کاربران، این امکان را به کتابداران می دهد تا در هر لحظه اطلاعات جدید را وارد و بانک اطلاعاتی جدیدتری به پژوهشگران در موضوع رسانه عرضه کنند. در تدوین این کتاب شناسی، از روش کتابخانه ای و برای گردآوری اطلاعات از روش مشاهده استفاده شده است. این کتاب شناسی، شامل همه منابع چاپی در ایران از قبیل: کتاب های فارسی (تالیف و ترجمه)، مقالات فارسی (روزنامه، مجله، فصلنامه، همایش و سمینار)، و پایان نامه های فارسی می باشد. اطلاعات گرد‌آوری شده بر اساس روش رده بندی دیویی و اصطلاح نامه فرهنگی ایران (اصفا) و رعایت اصول شناخته شده علمی در تدوین کتاب شناسی ها، بر اساس توصیفگرهای استاندارد، تجزیه و تحلیل شده است. بخش انتهایی کتاب شامل نمایه عنوان و اشخاص برای دسترسی و بازیابی بهتر و سریع تر اطلاعات است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کتاب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی شب قدر ؛ نقاشی های کودکانه ساده مخصوص شب های قدر