اضافه شدن پنل احتساب سوابق برای رتبه بندی معلمان به سامانه ltms + عکس


اضافه شدن پنل احتساب سوابق برای رتبه بندی معلمان به سامانه ltms + عکس

بر اساس آخرین اخبار رتبه بندی معلمان پنل احتساب سوابق برای رتبه بندی به سامانه ضمن خدمت ltms اضافه شد.

اضافه شدن پنل احتساب سوابق برای رتبه بندی معلمان به سامانه ltms + عکس

به گزارش راهبرد معاصر بر اساس آخرین اخبار رتبه بندی معلمان و تصویری که در زیر می بینید پنل احتساب سوابق برای رتبه بندی به سامانه ضمن خدمت ltms اضافه شد.

اضافه شدن پنل احتساب سوابق برای رتبه بندی معلمان به سامانه ltms + عکس

سامانه ضمن خدمت فرهنگیان ltms.medu.ir

سامانه ضمن خدمت فرهنگیان ltms.medu.ir یکی از سایت هایی است که وزارات آموزش و پرورش به منظور ارائه آموزش های لازم به معلمان و کارکنان خود ایجاد کرده است.

ورود به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان ltms.medu.ir

همان گونه که اشاره کردیم، وزارت آموزش و پرورش با ایجاد سامانه ضمن خدمت فرهنگیان امکان بهره مندی از خدمات متعددی را در این حوزه برای معلمان و سایر کارمندان آموزش و پرورش فراهم کرده است. از جمله مهم ترین خدمات این سایت می توان به مشاهده لیست دوره های موجود و ثبت نام در آن ها اشاره نمود. بنابراین، معلمان و سایر کارکنان آموزش و پرورش دیگر نیازی به مراجعات حضوری جهت نام نویسی در این دوره ها نداشته و می توانند از همین طریق ثبت نام شان را انجام دهند. البته اولین گام برای استفاده از خدمات مختلف سایت ضمن خدمت فرهنگیان وارد شدن به آن است که کاربران باید با روش انجام این کار آشنایی داشته باشند. با توجه به این موضوع، در این قسمت نحوه ورود به سامانه مذکور را به صورت کامل برای تان آورده ایم تا جهت این امر با مشکلی رو به رو نشوید.

برای این کار لازم است یک سری مراحل ساده را پشت سر بگذارید که در ادامه به آن ها پرداخته ایم. این مراحل مورد نیاز برای وارد شدن به سامانه مذکور به شرح زیر می باشند.

۱ابتدا باید نشانی اینترنتی این سامانه یعنی ltms.medu.ir را در مرورگر خود قرار داده و جست و جو نمایید. برای استفاده از این سامانه می توانید از سیستم های رایانه ای یا گوشی های موبایل استفاده کرده و از این نظر با محدودیتی مواجه نخواهید بود ۲بعد از این که آدرس فوق را سرچ کردید، اولین سامانه بالا آمده در لیست نتایج گوگل با عنوان « LTMS - وزارت آموزش و پرورش» را انتخاب کرده و به آن وارد شوید. ۳در ادامه به صفحه اصلی این سایت وارد شده و شکل زیر را مشاهده می کنید. اکنون امکان ثبت نام در سامانه ضمن خدمت فرهنگیان ، مشاهده لیست دوره ها و نام نویسی در آن ها برای تان وجود دارد.

با طی کردن این چند مرحله ساده می توانید به سامانه مربوط به دوره های ضمن خدمت فرهنگیان وارد شده و از خدمات آن استفاده کنید. در ادامه روش ثبت نام در این سایت را هم توضیح خواهیم داد تا به راحتی بتوانید نام نویسی تان را انجام دهید.

ثبت نام در سامانه ضمن خدمت فرهنگیان ltms.medu.ir

اکنون که روش ورود به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان را فرا گرفتید، جهت وارد شدن به آن با مشکلی مواجه نخواهید شد. اما برای این که بتوانید در دوره های مختلف ضمن خدمت نام نویسی کرده یا از سایر خدمات این سایت استفاده کنید، باید ثبت نام تان را با موفقیت انجام دهید. بنابراین، همه افرادی که نیاز به استفاده از این سامانه برای نام نویسی و شرکت در دوره های ضمن خدمت دارند، باید روش ثبت نام در آن را هم دانسته و در اسرع وقت اقدامات مورد نیاز را انجام دهند. به همین خاطر، در این بخش نحوه ثبت نام در سایت ضمن خدمت فرهنگیان را بیان می کنیم تا در صورت نیاز به راحتی بتوانید نام نویسی تان را در این سامانه انجام داده واطلاعات کاربری دریافت نمایید. بعد از این که اطلاعات کاربری تان را دریافت کردید، می توانید با کمک آن ها به سامانه وارد شده و در دروه های ضمن خدمت مورد نظرتان شرکت کنید.

برای ثبت نام در سامانه ضمن خدمت فرهنگیان هم مانند ورود به این سایت لازم است اقداماتی را انجام دهید که در این قسمت به صورت مرحله به مرحله آن ها را توضیح داده ایم. این اقدامات لازم جهت نام نویسی در این سامانه و دریافت اطلاعات کاربری به شرح زیر می باشند.

۱ابتدا باید با روشی که در بخش قبل برای تان توضیح دادیم، به سایت مربوط به دوره های ضمن خدمت وارد شوید. بعد از این که به صفحه اصلی سامانه ltms.medu.ir رسیدید، بر روی گزینه «ثبت نام متقاضیان مدرس» کلیک کنید. ۲در مرحله بعد به صفحه قوانین و مقررات می رسید که یک سری نکات ضروری در این باره برای تان قرار داده شده است. این موارد را با دقت مطالعه کرده و در صورت پذیرش آن ها، تیک مربوط به گزینه «مطالب فوق را مطالعه کردم و مایل به ثبت نام می باشم» را بگذارید. ۳پس از این که تیک گزینه مربوطه در بخش قبل را قرار دادید، کادری دیگر به شکل زیر برای تان نمایش داده می شود. جهت نام نویسی در سامانه ضمن خدمت فرهنگیان باید اطلاعات خواسته شده در این بخش را هم با دقت وارد کنید. این موارد شامل نام دستگاه، استان و منطقه مورد تقاضا می باشند. بعد از این که این اطلاعات را وارد کردید، گزینه «تایید و ادامه» را بزنید تا وارد مرحله بعدی شوید. ۴سپس به فرم ثبت نام رسیده و باید اطلاعات خواسته شده در این فرم را به صورت کامل وارد نمایید. اطلاعات مورد نیاز در این بخش شامل اطلاعات فردی و هویتی، ایثارگری و سایر موارد این چنینی می باشند. همه این اطلاعات خواسته شده در فرم ثبت نام سایت ضمن خدمت فرهنگیان را به صورت دقیق تکمیل کرده و در نهایت از قسمت پایین صفحه گزینه «ثبت اطلاعات» را بزنید. ۵بعد از این که فرم ثبت نام را هم کامل کرده و ارسال نمودید، نام نویسی شما در سامانه ltms.medu.ir با موفقیت انجام شده و اطلاعات کاربری در اختیارتان قرار می گیرد. اکنون باید مجددا به صفحه اصلی سایت وارد شده و گزینه «فراگیران» را انتخاب کنید. ۶با انتخاب گزینه قبل، پنجره ورودی زیر برای تان نمایش داده می شود. همان طور که مشاهده می کنید، در این بخش باید نام کاربری و رمز عبورتان را در جایگاه های مشخص شده وارد کنید. با توجه به این که ثبت نام در سامانه ضمن خدمت فرهنگیان را انجام داده اید، اطلاعات کاربری مورد نیاز را در اختیار دارید. پس نام کاربری و رمز عبور خود را در کادرهای مربوطه قرار داده و پس از وارد کردن کد امنیتی، گزینه «ورود به سامانه» را بزنید. ۷اکنون می توانید در دوره های ضمن خدمت مورد نظر نام نویسی کرده و در موعد مقرر نسبت به شرکت در این دوره ها اقدام نمایید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرمربی تراکتور مشخص شد