فال روزانه شخصی؛ 7 تیر ماه / دی ماهی ها امروز گمشده خود را پیدا می کنند


فال روزانه شخصی؛ 7 تیر ماه / دی ماهی ها امروز گمشده خود را پیدا می کنند

فال روزانه در روز ۷ تیر ۱۴۰۱ برای متولدین فروردین...

فال روزانه در روز ۷ تیر ۱۴۰۱ برای متولدین فروردین ماه فال روزانه در روز ۷ تیر ۱۴۰۱ برای متولدین اردیبهشت ماه فال روزانه در روز ۷ تیر ۱۴۰۱ برای متولدین خرداد ماه فال روزانه در روز ۷ تیر ۱۴۰۱ برای متولدین تیر ماه فال روزانه در روز ۷ تیر ۱۴۰۱ برای متولدین مرداد ماه فال روزانه در روز ۷ تیر ۱۴۰۱ برای متولدین شهریور ماه فال روزانه در روز ۷ تیر ۱۴۰۱ برای متولدین مهر ماه فال روزانه در روز ۷ تیر ۱۴۰۱ برای متولدین آبان ماه فال روزانه در روز ۷ تیر ۱۴۰۱ برای متولدین آذر ماه فال روزانه در روز ۷ تیر ۱۴۰۱ برای متولدین دی ماه فال روزانه در روز ۷ تیر ۱۴۰۱ برای متولدین بهمن ماه فال روزانه در روز ۷ تیر ۱۴۰۱ برای متولدین اسفند ماه

به گزارش اقتصادآنلاین، می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در اینجا مشاهده کنید.

فال روزانه در روز ۷ تیر ۱۴۰۱ برای متولدین فروردین ماه

امروز شاید منطقی ترین کاری که می توانید انجام دهید این باشد که بیشتر از عقل و منطقتان به حس ششم خود اعتماد کنید. امروز روز بی نظیری است که در آن ذهنتان خیلی خوب کار می کند و حال دلتان هم خوب است. با این وضعیت اگر خودتان بخواهید همه چیز به بهترین شکل ممکن پیش خواهد رفت. شما امروز بسیار احساساتی شده اید، پس این احساسات قوی و انرژی بخش را با اطرافیانتان به اشتراک بگذارید. روح سخاوتمند و مهربان شما همان چیزی است که دیگران برای بهتر شدن حالشان به آن نیاز دارند. توصیه های ارزشمند خود را از اطرافیانتان دریغ نکنید و خیالتان از بابت این که با حرف هایتان تأثیر مثبتی روی آنها و زندگی شان خواهید داشت راحت باشد. قولی که داده بودید یا نذری که داشته اید را هر چه زودتر ادا کنید. این اواخر خودتان را غرق کار کرده اید قدری بیشتر وقت خود را صرف خانه و خانواده تان بکنید. یک درد قدیمی کمی شما را آزار می دهد، بهتر است با مدیتیشن آرامش را به روحتان برگردانید. برای حرف کسی که شناختی از شما ندارد ارزشی قائل نشوید، دیگران هم به او اهمیتی نخواهند داد.

فال روزانه در روز ۷ تیر ۱۴۰۱ برای متولدین اردیبهشت ماه

اگر این اواخر به کسی قول داده اید که به او کمک کنید تا به اهداف و رویاهایش برسد امروز وقت آن رسیده که با وجود برنامه فشرده ای که دارید به قولی که به او داده اید عمل کنید. متاسفانه اوضاع در محل کارتان عوض شده است و مجبور هستید بیش از آنچه فکر می کرده اید تلاش کنید. شما معمولا آدم پیچیده ای نیستید و خیلی مستقیم می گویید چه کاری می خواهید انجام بدهید و بعد هم بر اساس همان گفته هایتان پیش می روید، ولی امروز مسیرتان به آن سرراستی که انتظارش را دارید نخواهد بود. با این حال حتی اگر انجام آنچه می خواهید طول بکشد هم نباید تسلیم شوید. پشتکار شکست ناپذیر شما رمز موفقیتتان خواهد بود. شما نمی توانید جلوی حرف زدن دیگران را بگیرید اما جلوی شنیدن و توجه کردن خودتان را چرا. برای انجام کاری باید از شخصی اجازه ای دریافت کنید، با آن سرسری برخورد نکنید کار خودتان به تاخیر می افتد. در مورد مسئله ای به سراغ شما خواهند آمد تا نظرتان را بپرسند، راست بگویید تا وجدان و خیالتان راحت و آسوده باشد.

فال روزانه در روز ۷ تیر ۱۴۰۱ برای متولدین خرداد ماه

امروز افکارتان خیلی آشفته هستند و همکارانتان فکر می کنند که نمی دانید چکار دارید می کنید، ولی آنها کاملا در اشتباه هستند. شما دقیقا می دانید که دارید به کجا می روید، فقط نمی دانید که چگونه باید به آنجا برسید. خوشبختانه شما می توانید مسیرتان را به خوبی پیدا کنید و تنها کافی است پای در راه بگذارید. مواظب باشید تنها کسانی را با خودتان همراه کنید که می خواهند با شما همسفر شوند؛ اگر کسی مسیری متفاوت از شما دارد تنها دست و پایتان را در طول راه خواهد گرفت. با این همه از نظر مسائل عاطفی امروز روز خیلی خوبی برای شما خواهد بود و شک و تردیدهایی که این اواخر آزارتان داده اند بالاخره برطرف خواهند شد. در محیط کار یا خانواده مسئله ای پیش آمده که به شدت ناراحتتان کرده، پرخاش و بد اخلاقی در شان شما نیست اگر بخواهید می توانید به همین رویه ادامه دهید اما خودتان هم خوب می دانید که این کار هیچ فایده ای برایتان نخواهد داشت و حالتان را بهتر نمی کند. از شما درخواستی شده آن را بی جواب نگذارید، اگر سهل انگاری بکنید خودتان پشیمان خواهید شد.

فال روزانه در روز ۷ تیر ۱۴۰۱ برای متولدین تیر ماه

امروز تفکر و ادراک شما بسیار قوی است ولی تمایلی به بیان نظرات خود نشان نمی دهید و با سکوتی سنگین سعی در مخفی کردن اسرار خود دارید. شاید دیگران بخواهند شما را وادار به گفتن حرف هایی کنند که در سر دارید ولی شما با آنها به شدت مقابله خواهید کرد. با این حال مقاومت شما کم کم از بین خواهد رفت و حاضر خواهید شد با خیال راحت در فعالیت های گروهی شرکت کنید. امروز روزی فوق العاده برای نظم و ترتیب بخشیدن به کارها است، سعی کنید از این فرصت نهایت استفاده را ببرید. در رابطه با مسائل عاطفی نباید خیلی احساساتی عمل کنید. امتحان کردن کسی که دوست دارید ایده خیلی خوبی به نظر نمی رسد، شما که به دنبال دردسر نمی گردید؟ به طور جدی به آینده خود فکر کنید و به این منظور از قوه تخیل خود کمک بگیرید، این هفته با خیالی راحت به انجام کاری که در نظر دارید بپردازید ممکن است آشفتگی شما بیشتر شود ولی برای سوق دادن فکر دیگران به سمتی دیگر لازم است لبخند به چهره بنشانید و حفظ ظاهر کنید. دوری گزیدن از مشکلات سودی به حالتان ندارد با آن ها مقابله کنید.

فال روزانه در روز ۷ تیر ۱۴۰۱ برای متولدین مرداد ماه

امروز هیچ چیزی از چشمان تیزبین شما دور نخواهد ماند و حواستان به همه چیز هست. حس ششم شما هم به کمکتان آمده است و خیلی قویتر شده است. ذهنتان قدرتی فوق العاده پیدا کرده و احساساتتان نیز حساس تر از همیشه هستند. به طور خلاصه امروز رادارتان حسابی قوی شده است و می توانید با بهترین کاراگاه ها رقابت کنید. در چنین شرایطی شما می توانید با اندکی تلاش بهترین نتایج ممکن را به دست بیاورید، زیرا همه چیز به طور طبیعی همان طوری پیش خواهد رفت که شما می خواهید. بهتر است به خاطر اختلاف نظری که بر سر موضوعی بی اهمیت بین شما و عشقتان به وجود آمده است دامن نزنید و دعوا راه نیندازید. مدتی است که قصد دارید به یکی از عزیزان خود هدیه ای بدهید، به دلیل مشغله کاری این کار را به تعویق انداخته اید بیش از این دست دست نکنید. بچه ها را دست کم نگیرید مراقب رفتارتان با آن ها باشید. به جمعی نا آشنا دعوت خواهید شد و حضورتان را بسیار گرامی خواهند داشت این دعوت را قبول کنید. برای خرید بهتر است عجله نکنید.

فال روزانه در روز ۷ تیر ۱۴۰۱ برای متولدین شهریور ماه

امروز شما از صبح که از خواب بیدار می شوید آماده اید تا روز خیلی خوبی را بگذرانید و دلتان می خواهد تمام وقتتان را صرف تفریح و خوشگذرانی نمایید، اما به دلایلی که برای شما قابل درک نیست اطرافیانتان با شما همراه و هم نظر نیستند و حال و حوصله ای برای این کارها ندارند. شاید بهتر باشید کمی سرعتتان را کم کنید تا دیگران هم بتوانند خودشان را به شما برسانند، شاید هم چیزی باعث ناراحتی اطرافیانتان شده است که شما از آن بیخبر هستید. سعی کنید به دلیل واقعی رفتارهای آنها پی ببرید و حتی اگر خودشان گفتند حالشان خوب است هم به راحتی حرفشان را نپذیرید، زیرا به احتمال زیاد جریانی در کار است که شما از آن بیخبر هستید. یکی از نزدیکانتان در تحقق بخشیدن قولی که به شما داده، دست دست می کند قهر و دعوا و استفاده از زبان تند فایده ای ندارد، گاهی اوقات صبر بیش از حد هم نتیجه عکس خواهد داشت بهتر است خیلی دوستانه و با زبانی نرم قضیه را به او گوش زد کنید و از وی جواب بخواهید. برای رفتن به جایی دو دل هستید، با خودتان صادق باشید تا راحت تر تصمیم بگیرید.

فال روزانه در روز ۷ تیر ۱۴۰۱ برای متولدین مهر ماه

امروز ذهن خودتان را بیش از اندازه با انجام لیست کارهایی که برای امروزتان در نظر گرفته اید درگیر نکنید. به جای این کار بهتر است که کمی روی احساسات و روابط خود تمرکز کنید. شما باید به جای این رفتار زمخت و عجولانه ای که دارید از خودتان نشان می دهید ملایمت بیشتری داشته باشید و کمی مهربان تر شوید. مطمئن باشید با این کار دیگران را خیلی راحت تر به خودتان جذب خواهید کرد و بیشتر می توانید روی آنها اثرگذار باشید. شاید در اختلافی که بین شما و عشقتان پیش آمده است شما مقصد اصلی نباشید، اما با لجبازی هایتان دارید خودتان را به مقصر این ماجرا تبدیل می کنید. کمی منطقی باشید، شما دارید در واقع با خودتان لج می کنید! فکری از سرتان بیرون نمی رود، اگر این فکر این همه پریشان تان می کنند یک پاسخ نه بدهید و خیال خودتان را آسوده کنید. حقی از شما گرفته شده است ولی با زبان نرم تری هم می توان مقصر را متوجه خطا و اشتباهش کرد. این روزها درگیر یک اسباب کشی یا جابجایی شغلی هستید که وقتتان را بسیار به خودش مشغول می کند، تنوع چیزی خوبی است.

فال روزانه در روز ۷ تیر ۱۴۰۱ برای متولدین آبان ماه

امروز اگر کسی به شوخی هایتان نخندید ناراحت نشوید و تعجب هم نکنید. مشکل از شما یا شوخی هایی که می کنید نیست، کسی هم از دست شما دلخور نیست، تنها مشکل کار اینجاست که امروز و تحت شرایط کیهانی موجود دیگران زیاد حال و حوصله ی شوخی و خنده را ندارند. شاید مسخره به نظر برسد، اما فکر بدی نیست که حتی خود شما هم ماسک خندانی که به چهره تان زده اید را کنار گذاشته و احساسات سرکوب شده ی خود را بروز دهید. در مورد مشکلاتی که دارید و چیزهایی که ناراحتتان کرده اند با دیگران صحبت کنید. خوشبختانه شما امروز این توانایی را دارید که آنچه در قلبتان می گذرد را خیلی راخت به زبان بیاورید. هر حرفی را هر جایی و به هر کسی نباید زد خوددار باشید وگرنه از صحبت های شما به ضررتان استفاده خواهند کرد. اگر قصد فروش دارید بهتر است کمی صبر کنید، حالا زمان مناسبی نیست. به سفری رفته اید که بسیار به شما خوش گذشته حالا بهتر است با انرژی بیشتر به کار و تلاش بپردازید. از روزگار کمتر شکایت کنید.

فال روزانه در روز ۷ تیر ۱۴۰۱ برای متولدین آذر ماه

امروز دیگر وقت آن رسیده است که خجالت را کنار گذاشته و احساسات خود را بیان کنید. هرچقدر که شما با دیگران صداقت داشته باشید و احساسات خود را راحت تر به زبان بیاورید، آنها هم صداقت بیشتری به خرج خواهند داد و بیشتر در مورد احساسشان با شما صحبت خواهند کرد. امروز از لحاظ عاطفی برای شما با لحظات فوق العاده ای همراه خواهد بود که ارزش آن را دارند که در دفترچه خاطراتتان برای همیشه ثبت شوند. امروز ذهنتان هم دارد خیلی خوب کار می کند و این می تواند فرصت خیلی خوبی باشد تا با نگاهی منطقی مشکلاتی را که در روابط عاطفیتان دارید مورد بررسی قرار داده و برایشان راه حل پیدا کنید. آنچه اتفاق افتاده تقصیر شماست، شما از روز اول می دانستید وارد شدن در این رابطه کار درستی نیست اما چشمتان را روی واقعیت ها بستید، به جای بد اخلاقی با دیگران به فکر چاره باشید. یک سفر پیش رو خواهید داشت دیداری غیر مترقبه با یکی از اقوام خواهید داشت به شدت از آنان احساس رضایت خواهید کرد اعتماد بی از حد به همه کس درست نیست.

فال روزانه در روز ۷ تیر ۱۴۰۱ برای متولدین دی ماه

امروز سعی کنید به اعصابتان مسلط باشید، چون هیچکس حال و حوصله ی بحث و دعوا ندارد. شاید کنار آمدن با اطرافیانتان کار سختی باشد، اما این دلیل خوبی برای عصبانی یا ناراحت شدن نیست. سعی کنید آرامش خود را حفظ کرده و با ملایمت صحبت کنید. به حرف های دیگران هم با دقت بیشتری گوش کنید و سعی کنید خودتان را جای آنها بگذارید. امروز ممکن است انجام بعضی از کارهایتان با مشکلات و موانع پیش بینی نشده ای روبرو شود و یا دیگران شما و احساساتتان را به چالش بکشند. در چنین شرایطی اولین چیزی که باید مد نظر داشته باشید این است که نسبت به خودتان و توانایی هایتان تردید نکنید. گمشده ای که مدت ها دنبالش می گشتید را پیدا خواهید کرد، مژدگانی بدهید. در گزینش دوست تازه واردی که این روزها به جمع آشنایان شما پیوسته بیشتر دقت کنید. از حرف نسنجیده نا رفیقان باکی نداشته باشید و حسادت رقیبان مایوستان نکند آن ها دقیقا دنبال همین هستند تلاش ستودنی شما در هر شرایطی که باشید پله ی موفقیت تان است.

فال روزانه در روز ۷ تیر ۱۴۰۱ برای متولدین بهمن ماه

امروز برای شما روز فوق العاده ای خواهد بود. شما فرصت های بسیار زیادی را به دست خواهید آورد و یا شاید بهتر باشد بگوییم که خودتان این فرصت ها را برای خودتان به وجود خواهید آورد. اینکه کارهایتان را به صورت گروهی انجام داده و یا برای شرکت در فعالیت های گروهی داوطلب باشید و خودتان را با سایر اعضای هر گروهی که در آن قرار می گیرید هماهنگ کنید منافع زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت. ذهن با ثبات و منطقی شما درست همان چیزی است که دیگران در حال و هوای بی ثبات و آشفته ی امروز نیاز دارند تا به کارهایشان نظم ببخشند و آنها را به بهترین شکل ممکن پیش ببرند. به سخن خبر چین ها توجهی نکنید و هر حرفی را بدون تحقیق و بررسی نپذیرید، شک نکنید که خبرچین پشت سر شما هم حرف میزند. در مورد مشکل جسمیتان بهتر است پزشک معالجتان را عوض کنید، سر خود برای خودتان نسخه نپیچید. برای تصمیمی که گرفته اید احترام قائل شوید تا دیگران هم برای رسیدن به هدفتان با شما همراه شوند.

فال روزانه در روز ۷ تیر ۱۴۰۱ برای متولدین اسفند ماه

امروز برای شما روز بسیار خوبی خواهد بود و فرصت های جدید زیادی سر راهتان قرار خواهند گرفت که اگر از آنها به درستی استفاده کنید منافع مادی و معنوی بسیاری را برایتان به همراه خواهند داشت. اگر می خواهید نتیجه ی کارهایتان بهتر از آن چیزی شود که به طور معمول انجام می دهید به شما توصیه می کنیم که آنها را به صورت گروهی و با استفاده از کمک و همفکری دیگران به انجام برسانید. خودتان را با انرژی گروه هماهنگ کرده و حداکثر توانتان را به کار بگیرید تا در پایان روز ببینید که آنچه در آغاز غیر ممکن به نظر می رسیده است را به طور معجزه آسایی به بهترین نحو ممکن به انجام رسانده اید. حواستان به دوستانی که شما را حمایت می کنند باشد، این روزها چنین دوستانی نایابند. تکلیف تعلیقی که در کارتان افتاده همین روزها مشخص می شود. از خریدی که کرده اید نهایت سود را خواهید برد و این بسیار خوشحالتان می کند. یکی از نزدیکانتان را رنجانیده اید، شاید حق با شما باشد ولی زخم زبان زدن فقط کدورت ایجاد می کند.

منبع: ساعد نیوز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403