جانشین نماینده ولی فقیه در امور حج بر اجرای برنامه های زائران بصورت گروهی تاکید کرد


جانشین نماینده ولی فقیه در امور حج بر اجرای برنامه های زائران بصورت گروهی تاکید کرد

جانشین نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت بر برگزاری برنامه های مذهبی و فرهنگی در هتل های محل اقامت زائران ایرانی در مدینه منوره بصورت گروهی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام و المسلمین سید حسین رکن الدینی، همراه با دکتر سید صادق حسینی رئیس سازمان حج و زیارت در بازدید از هتل روابی الزهرا مدینه برنامه های فرهنگی و مذهبی در سرزمین وحی را یک یادگاری برای زائر دانست و بر لزوم اجرای این برنامه در مکان مناسبی در هتل ها تاکید کرد.

وی از مسئولان فرهنگی و مدیران مجموعه ها خواست این موضوع را بصورت ویژه مورد توجه قرار دهند.
جانشین نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت همچنین بر سرعت بخشیدن به توزیع غذا و کاهش زمان ارسال غذای طبخ شده از رستوران مرکزی به هتل ها تاکید کرد و گفت: توزیع غذای زائران باید بگونه ای برنامه ریزی شود که گرم و با کیفیت خوب در اختیار زائران قرار گیرد.
وی ابراز امیدواری کرد که زائران سفر معنوی حج را با موفقیت سپری کنند و یک یادگاری خوب در طول زندگی شان رقم بخورد.
حجت الاسلام و المسلمین رکن الدینی افزود: خدمتگزاران زائران در بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت در کنار شما هستند تا مشکلات احتمالی را بررسی و رفع کنند.
وی در واکنش به مطالبه یکی از زائران مبنی بر رسیدگی به مشکل نرم افزار ادعیه از حجت الاسلام محمد علی اخویان مدیر آموزش بعثه مقام معظم رهبری خواست به این موضوع رسیدگی کند.
حجت الاسلام اخویان توضیح داد که برای استفاده از نرم افزار « آمورش زائر » نیازی به استفاده ممتد از اینترنت نیست و زائران با نصب این برنامه بر روی تلفن همراه خود می توانند بدون نیاز به اینترنت در همه مکان ها از آن بهره برند.
سید صادق حسینی رئیس سازمان حج و زیارت نیز که همراه با جانشین نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در این بازدید حضور داشت، در پاسخ به سوالات زائران درباره اسکان در هتل های مدینه النبی گفت: در مدینه تعداد هتل های اجاره شده نسبت به مکه کمتر است و با پیش بینی اسکان حجاج در 33 هتل بزرگ در مکه مشکلات مربوط به این بخش کاهش خواهد یافت.
وی با اشاره به اینکه مدت اقامت زائران ایرانی در سرزمین وحی در مکه بیشترخواهد بود، اظهار داشت: زائران ایرانی شش روز در مدینه اقامت می کنند و مابقی سفر خود را که جمعا حدود 28 روز خواهد بود در مکه سپری خواهند کرد البته باید در نظر داشت که برخی از زائران تمایل دارند که این سفر کوتاهتر شود.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور