تدارک بچه‌های مسجد برای سالروز شهادت امام جواد(ع)؛ از اجتماع عظیم جوادیون تا فعالیت‌های جهادی


تدارک بچه‌های مسجد برای سالروز شهادت امام جواد(ع)؛ از اجتماع عظیم جوادیون تا فعالیت‌های جهادی

رجب‌پور با تشریح برنامه‌های کانون فرهنگی هنری جوادالائمه(ع) برای سالروز شهادت امام جواد(ع)، گفت: برگزاری اجتماع عظیم جوادیون، برپایی ایستگاه صلواتی و اجرای طرح مائده آسمانی ازجمله این برنامه‌ها در سوگ حضرت ابن‌الرضا(ع) است.

«مهدی رجب پور» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه اجتماع عظیم جوادیون روز پنجشنبه، 9 تیر ماه برگزار می شود، اظهار کرد: این اجتماع به منظور عزاداری سالروز شهادت امام جواد (ع) و همراه با تشرف به حرم مطهر رضوی از ساعت 17 و 30 دقیقه و از میدان شهدای مشهد آغاز می شود.

تدارک بچه‌های مسجد برای سالروز شهادت امام جواد(ع)؛ از اجتماع عظیم جوادیون تا فعالیت‌های جهادی

مدیر کانون فرهنگی هنری جوادالائمه(ع) مشهد درباره دیگر برنامه های این کانون مسجدی برای سالروز شهادت امام جواد(ع)، تصریح کرد: برپایی ایستگاه صلواتی همراه با ماشین نویسی با شعار #یا جواد_ ابن_ رضا(ع)، سیاهپوش کردن معابر و محلات شهری، تولید محتوا در فضای مجازی و توزیع بسته های معیشتی و نان صلواتی در مشهد و تهران از جمله این برنامه ها است.

وی ادامه داد: عزاداری شب شهادت امام جواد (ع) در شعبه های 9 گانه کانون جواد الائمه(ع)، اجرای نذر نهم با محوریت برگزاری اردوهای جهادی در حاشیه شهر مشهد و نیز اجرای طرح مائده آسمانی در سطح ملی با محور طبخ 9 پرس غذای متبرک در خانه هر ایرانی و توزیع بین همسایگان نیازمند نیز از سوی این کانون مسجدی برای ایام شهادت امام جواد (ع) تدارک دیده شده است.

رجب پور در ادامه تشریح برنامه های کانون فرهنگی هنری امام جواد (ع) ویژه سالروز شهادت جواد الائمه(ع)، ابراز کرد: برقراری ارتباط زنده با حرم امامین کاظمین در شب شهادت حضرت امام جواد(ع) از ساعت 22 و از طریق پایگاه اینترنتی و فضای مجازی سراج نیز برای این ایام تدارک دیده شده است.

تدارک بچه‌های مسجد برای سالروز شهادت امام جواد(ع)؛ از اجتماع عظیم جوادیون تا فعالیت‌های جهادی

رجب پور با تشریح برنامه های عزاداری و روضه خوانی شب شهادت امام جواد(ع) در شعبه های 9 گانه کانون فرهنگی هنری جوادالائمه(ع)، گفت: مسجد پیامبر اعظم(ص) در شهرک مخابرات تهران، مسجد صاحب الزمان(عج) در شهرستان منوجان واقع در جنوب استان کرمان، مسجد نبی اکرم(ص) در بلوار انقلاب شهرستان ملایر و مسجد ابوالفضلی در حاشیه مشهد الرضا(ع) (مهرآباد(چهارشنبه شب، هشت تیر ماه) از عزاداران امام جواد (ع) میزبانی می کنند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین، مسجد ابوالفضلیه در حاشیه شهر مشهد واقع در خواجه ربیع، دارالقرآن امام حسین (ع) در مشهد واقع در بلوار هفت تیر، خیریه انصار جوادالائمه(ع9 در حاشیه مشهدالرضا(ع) واقع در سیس آباد، مسجد پنج تن آل عبا(ع) در مشهد، بلوار اقدسیه 41 و مسجد جوادالائمه(ع) در میدان شهدای مشهد نیز میزبان عزاداری های شب شهادت امام جواد(ع) هستند.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...