سقوط سدان نیو ET7 از بالای ساختمان دفتر مرکزی در شانگهای


سقوط سدان نیو ET7 از بالای ساختمان دفتر مرکزی در شانگهای

روز 22 ژوئن در دفتر مرکزی نیو در شانگهای، روزی حادثه‌ساز بوده است. یک سدان برقی از مدل نیو ET7 از طبقه پنجم دفتر مرکزی شرکت در شانگهای سقوط کرد و...

روز 22 ژوئن در دفتر مرکزی نیو در شانگهای، روزی حادثه‌ساز بوده است. یک سدان برقی از مدل نیو ET7 از طبقه پنجم دفتر مرکزی شرکت در شانگهای سقوط کرد و روی سقف فرود آمد. این اتفاق ساعت 5:20 بعد از ظهر همان روز رخ داد. هنوز مشخص نیست که علت این سقوط چه بوده است و اطلاعات متناقضی پیرامون حادثه سقوط وجود دارد.

از بررسی تصاویر منتشر شده، خبرنگاران متوجه شدند که خودرو سقوط کرده یک دستگاه سدان نیو ET7 بوده است. به گزارش CNEVPost، این خودرو دو سرنشین داشته است که یکی از آن‌ها در این برخورد کشته شده‌اند. دیگر سرنشین خودرو نیز پس از انتقال به بیمارستان جان باخت. همچنین به گزارش CNEVPost، این خودرو از طبقه سوم افتاده است نه از طبقه پنجم.

سقوط سدان نیو ET7 از بالای ساختمان دفتر مرکزی در شانگهاینیو ET7

با این حال همچنان مشخص نیست که چرا این اتفاق افتاده است. نیو در بیانیه‌ای اعلام کرد که تحقیقات پیرامون این سقوط مرگبار را آغاز کرده است. ویدیوها و تصاویر کمی از این اتفاق در دسترس هستند. با این حال متخصصان احتمال می‌دهند شتاب ناخواسته ناگهانی (SUA) موجب این اتفاق شده است. سقوط ناگهانی نیو ET7 از دفتر این شرکت در شانگهای، تاثیر نامطلوبی بر فرآیند‌های بازاریابی این شرکت خواهد داشت. شرکت نیو به تازگی ورود خود را به بازار اروپا اعلام کرده است و این مشکل بر وجهه یک برند چینی در اروپا تاثیر منفی می‌گذارد.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا