نیکبخت: تضمینی برای موفقیت تیمی که زیاد خرید می‌کند، وجود ندارد/ ساپینتو کار سختی دارد


نیکبخت: تضمینی برای موفقیت تیمی که زیاد خرید می‌کند، وجود ندارد/ ساپینتو کار سختی دارد

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال تهران معتقد است، تیمی که بازیکن زیاد می‌خرد قطعاً موفق نخواهد شد.

علیرضا واحدی نیکبخت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره حضور ریکاردو ساپینتو در تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: من شناخت زیادی از این مربی ندارم و اطلاعاتم در حد خبرهایی است که در رسانه‌ها خواندم. با این حال برای من فرقی ندارد سرمربی چه کسی است، چون وظیفه من این است که هر فردی سرمربی شد از استقلال حمایت کنم.

وی در ادامه همچنین خاطر نشان کرد: با توجه به قهرمانی استقلال در فصل گذشته، ساپینتو قطعاً کار سختی دارد، ولی مهم این است که باشگاه از این مربی حمایت کرده و چند بازیکن خوب و سطح بالا هم جذب کند. ما باید به این مربی زمان بدهیم تا تفکراتش را در تیم پیاده کند.

نیکبخت در واکنش به نگرانی برخی از هواداران استقلال بابت خریدهای پرسپولیس تصریح کرد: همیشه تیمی که زیاد بازیکن می‌خرد قطعاً قهرمان نمی‌شود و خرید بازیکن تضمیمی برای موفقیت تیم نیست. در این زمینه می‌توان استیل آذین را مثال زد. من معتقدم استقلال نیاز به تغییرات گسترده ندارد و مسئله مهم این است که قرارداد بازیکنان فصل گذشته تمدید شده و چند بازیکن هم به تیم اضافه شوند.

بازیکن پیشین آبی‌پوشان در مورد وضعیت مبهم وریا غفوری در استقلال گفت: وریا بازیکنی محبوب و توانمند است که فصل گذشته همراه با دیگر بازیکنان به قهرمانی این تیم کمک کرد. از نظر من باشگاه استقلال باید کاپیتان تیم را برای فصل بعد هم حفظ کند ولی طبیعتاً نظر من مهم نیست. در مورد ماندن یا جدایی غفوری نظر ساپینتو مهم است و این مربی به‌عنوان نفر اول کادر فنی تصمیم خواهد گرفت.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا