محمد نوری: زمان سپری می‌شود و مدیران استقلال فقط می‌گویند نگران نباشید/ هر کس کم‌کاری می‌کند بگویند


محمد نوری: زمان سپری می‌شود و مدیران استقلال فقط می‌گویند نگران نباشید/ هر کس کم‌کاری می‌کند بگویند

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد، زمان به ضرر آبی‌پوشان در حال سپری شدن است و مدیران این باشگاه فقط می‌گویند نگران نباشید و صبوری کنید.

محمد نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط استقلال در فصل نقل‌وانتقالات اظهار داشت: به عقیده من هواداران حق دارند نگران شرایط استقلال باشند، چون آنها می‌بینند که تیم‌شان هر روز لاغرتر می‌شود. در حالی که مدیران باشگاه می‌گویند که چراغ‌ خاموش در حال کار هستیم و صبور باشید، اما در واقعیت ما می‌بینیم که باشگاه‌های دیگر در حال یارگیری هستند و حتی استقلال مدافعش را هم از دست داد.

وی با اشاره به این موضوع که استقلال از رقبایش عقب افتاده است، تصریح کرد: خیلی از پیشکسوتان از مدت‌ها پیش هشدار دادند. الان می‌بینید که رقبای ما بیشترین هزینه‌ها را در جذب بازیکن و مربی می‌کنند. چه اتفاقی افتاد که سپاهان مورایس را به خدمت گرفت، ولی استقلال نتوانست؟ اگر کسی کم‌کاری کرده است بیایند بگویند. مدیران استقلال باید خیلی واضح درباره این اتفاقات توضیح دهند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال افزود: همه ما داریم می‌بینیم که پرسپولیس در حال بستن یک تیم قوی است، ولی استقلال که فصل گذشته با زدن همه رکوردها قهرمان شد هیچ حرکتی نمی‌کند. بازیکنان فصل گذشته وضعیت تمدید قراردادشان مشخص نیست و اگر دیر بجنبند ممکن است اسکلت اصلی تیم از هم بپاشد. غیر از شهباززاده استقلال یک مهاجم تمام‌کننده دیگر نیاز دارد. متأسفانه باشگاه دانشگر را هم به راحتی از دست داد، این در حالی است که وضعیت سیلوا و سایر مدافعان هم نامشخص است. با این اوصاف تیم باید مدافع هم بگیرد، مدافعی که حداقل اندازه دانشگر تجربه و توانایی داشته باشد. به عقیده من قطعاً آبی‌پوشان برای فصل بعد به یک بازیساز هم نیاز دارند و باید ببینیم ساپینتو چه برنامه‌ای برای جذب بازیکن خواهد داشت.

نوری با انتقاد از نادیده گرفتن نظرات پیشکسوتان از سوی مدیران باشگاه، خاطرنشان کرد: برای ما جای سؤال است که مدیران استقلال چرا از پیشنهادات پیشکسوتان استفاده نمی‌کنند. اصلاً هر کسی را که خودشان قبول دارند بیاورند تا در زمینه یارگیری به آنها کمک کنند. متأسفانه مسئولان باشگاه عملکرد شفافی ندارند و زمان سپری می‌شود و مدیران باشگاه فقط می‌گویند نگران نباشید. ما وقتی می‌بینیم روزها برای استقلال در حال گذر است و هیچ اتفاقی نمی‌افتد، بازیکن جدیدی هم به تیم اضافه نمی‌شود، حتی بازیکنان فصل گذشته هم تعیین تکلیف نمی‌شوند، با این اوصاف چطور نگران نباشیم؟! سرمربی تیم هم که خارجی است و نیاز به زمان دارد تا با شرایط تیم و فوتبال ما آشنا شود. با این شرایط آینده خوبی را نمی‌توانیم برای استقلال پیش‌بینی کنیم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم رقص ایرانی شاهرخ خان با آهنگ هایده ! / از ایرانی ها بهتر می رقصه !