خبر جدید از ساخت فصل چهارم سریال ستایش !


خبر جدید از ساخت فصل چهارم سریال ستایش !

دلگرم به نقل از فیلم نیوز: در پی استقبال مخاطبان از بازپخش سریال «ستایش» از شبکه آی فیلم ، تهیه‌کننده این سریال برای تولید فصل چهارم آن اعلام آمادگی کرد. آرمان زرین‌کوب، تهیه‌کننده سریال «ستایش»: «روزی نیست که ما در کوچه...

دلگرم به نقل از فیلم نیوز: در پی استقبال مخاطبان از بازپخش سریال «ستایش» از شبکه آی فیلم ، تهیه‌کننده این سریال برای تولید فصل چهارم آن اعلام آمادگی کرد.

خبر جدید از ساخت فصل چهارم سریال ستایش !

آرمان زرین‌کوب، تهیه‌کننده سریال «ستایش»: «روزی نیست که ما در کوچه و خیابان با این درخواستِ مردم روبرو نشویم که چرا ادامه «ستایش» ساخته نمی‌شود؟ ما هم پاسخ می‌دهیم که دستِ ما نیست و تلویزیون باید تصمیم بگیرد؛ شاید با مدیران تازه نفس و جدید این اتفاق بیفتد و سفارش فصل جدید بدهند.»

خبر جدید از ساخت فصل چهارم سریال ستایش !

تهیه‌کننده «ستایش» درباره ساخت ادامه این سریال هم گفته: «همان‌طور که گفتم «ستایش» را می‌توان ادامه داد، مگر اینکه بازیگر توانش را نداشته باشد و یا شرایطی به وجود آید که نتوانیم عوامل را گردهم آوریم. جالب است بدانید همین الان بخواهیم فصل جدید «ستایش» را آغاز کنیم با آقای ارجمند تماس بگیریم و بگوییم قرار است «ستایش4» ساخته شود با تمام مشکلات، ضعف جسمانی و هر نکته دیگری، مطمئنم اولین نفری خواهند بود که انرژی می‌گذارند و از ما می‌خواهند کار را شروع کنیم؛ چون می‌دانند مردم چه ارتباطی با این سریال گرفته‌اند.»

در آخرین نظرسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما بازپخش سریال «ستایش» با فاصله کمی از فصل چهارم «از سرنوشت» و «حکم رشد»، پرمخاطب‌ترین سریال تلویزیونی نیمه اول خرداد اعلام شد. این سریال در سه فصل به کارگردانی سعید سلطانی و براساس فیلمنامه‌ای از سعید مطلبی تهیه و تولید شده است


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان