برگزاری همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری تهران


برگزاری همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری تهران

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با اشاره به برگزاری همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری شهر تهران گفت: این همایش می تواند نقطه عطفی در مسیر توانمند سازی...

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، ابوالفضل فلاح در نشست مشترک با روسای اتاق بازرگانی ایران درباره برگزاری همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری شهر تهران اظهارداشت: این همایش نقطه عطفی برای شهر تهران و مردمی سازی اقتصاد شهری است؛ همچنین مشارکت بخش خصوصی در پروژه های شهری نقش به سزایی در تحقق اهداف و پیشرفت شهر دارد.

وی تصریح کرد: حضور بخش خصوصی در بسیاری از پروژه های شهری موجب صرفه جویی در هزینه های شهرداری و افزایش بهره مندی از ظرفیت مشارکت های مردمی می شود.

فلاح در بخش دیگری از سخنان خود از آمادگی و همراهی و همکاری شهرداری و شورای شهر تهران برای بهبود ظرفیت های پایتخت خبر داد و افزود: فعالان اقتصادی و نمایندگان بخش خصوصی در اتاق بازرگانی هر کدام در حوزه فعالیت خود، صاحب نظر هستند و به اتکای این ظرفیت، تقاضا داریم در موضوعات اقتصادی نظرات کار شناسی لازم را در اختیار مدیریت شهری کلانشهر تهران قرار دهند.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران ادامه داد: این همایش سرآغاز یک حرکت نوین در شهرداری تهران است و امیدوارم بتوانیم با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، در راستای اجرای پروژه های عمرانی و تامین رفاه و آسایش شهروندان بیش از پیش گام برداریم.

وی گفت: هم اکنون بیش 110 فرصت سرمایه گذاری شناسایی شده که این عدد تا زمان برگزاری همایش با سرعت زیاد در حال افزایش است، همچنین پس از شناسایی این فرصت ها که شامل سه بخش مطالعات سرمایه گذاری، مجوزها و مشوق ها می باشدف بسته های سرمایه گذاری تدوین می شود‌.

معاون شهردار تهران تصریح کرد: حوزه های فرهنگی، کسب و کار و درامد پایدار،گردشگری و تفریحات در شهر،حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری، محیط زیست و مدیریت پسماند شهر تهران، عمران و پروژه های زیر ساخت، خدمات شهری و شهر هوشمند از جمله حوزه هایی است که به عنوان فرصت های سرمایه گذاری شهر تهران معرفی خواهد شد.

در ادامه این نشست روسای اتاق بازرگانی ایران، به ارائه نقطه نظرا ت خود در خصوص به کار گیری فرصت های سرمایه گذاری و روش های سرمایه گذاری در راستای سهولت و سرعت در نحوه به کارگیری جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی پرداختند.

گفتنی است همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری شهر تهران(15 و 16) تیر ماه جاری در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد برگزار می شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر | تیپ خاص و متفاوت زنان یگان ویژه در رژه روز ارتش