احتمال جدایی یک مدافع دیگر از سپاهان


احتمال جدایی یک مدافع دیگر از سپاهان

به دنبال جدایی اسماعیلی فر و گولسیانی از سپاهان ممکن است در روزهای آینده یک مدافع دیگر از تیم اصفهانی جدا شود که او کسی نیست جز عزت پورقاز.

به گزارش "ورزش سه"، مدافع آرام و بدون حاشیه فوتبال که فصل های متمادی است در تیم سپاهان حضور دارد یک فصل دیگر با سپاهان قرارداد دارد اما به واسطه دریافت یکی دو پیشنهاد بی میل نیست حضور در یک تیم جدید را تجربه کند. او در تعطیلات زمستانی فصل گذشته هم در حال ملحق شدن به یک تیم مدعی قهرمانی بود که با مخالفت محرم نویدکیا مواجه شد و در سپاهان ماند اما اتفاقات در این تیم برای او خوب پیش نرفت و این نکته ای بود که چندی پیش در مصاحبه ای بدان اشاره کرد.

عزت پورقاز که در سپاهان یک بار با گل های متعددش گلزن ترین مدافع میانی لقب گرفت دو فصل پیش و بعد از نابسامانی خط دفاعی تیم محرم نویدکیا وقتی به ترکیب ملحق شد زوج خوبی در کنار گولسیانی ساخت و انتظار داشت فصل پیش هم یکی از مهره های کلیدی این تیم در خط دفاعی باشد اما تغییرات مداوم درخط دفاعی تیم از جایی موجب کاهش انگیزه های او شد و در هفته های پایانی هم در ترکیب تیم به میدان نیامد و به این نکته اشاره داشت که به دلیل بیماری نتوانست به تیم کمک کند.

جدایی از سپاهان؛ این اتفاقی است که به نظر می رسد بعد از 5 سال برای عزت پورقاز رخ خواهد داد، البته رضایت باشگاه سپاهان برای جدایی پورقاز هم شرط است به این خاطر که این مدافع یک فصل دیگر با سپاهان قرارداد دارد. از سویی ممکن است با حضور مورایس در تیم سپاهان شرایط برای این مدافع باتجربه کمی متفاوت شود.

سپاهان در خط دفاعی میلاد زکی پور و محمد دانشگر را به خدمت گرفته و از سویی قرارداد محمد نژاد مهدی را هم تمدید کرده است و باید منتظر ماند و دید که در روزهای آینده چه تصمیمی در مورد عزت پورقاز خواهد گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد