فریبا: ساپینتو کار سختی ندارد/ تورم به فوتبال هم سرایت کرده است


فریبا: ساپینتو کار سختی ندارد/ تورم به فوتبال هم سرایت کرده است

رکنا ورزشی: پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: اگر از کادرفنی جدید حمایت شود، ساپینتو کار سختی در استقلال ندارد.

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با رکنا، درخصوص شرایط استقلال و انتخاب ساپینتو گفت: در حال حاضر نمی‌شود درباره سرمربی جدید استقلال اظهار نظر کرد، اجازه دهید ساپینتو کارش را شروع کند و عملکرد این مربی پرتغالی را ببینیم و بعد درباره او صحبت کنیم.

وب افزود: استقلال به دلیل داشتن بازیکنان با کیفیت، زیاد از سایر تیمها عقب نیست اما در برخی پستها نیاز به تقویت داریم که باید ببینیم شرایط چطور پیش می‌رود.

بهتاش فریبا در ادامه تصریح کرد: البته حمایتی که سال گذشته مدیریت از کادر فنی انجام داد در لیگ بیست و دوم هم اتفاق بیافتد کار سرمربی استقلال خیلی سخت نخواهد بود، هرچند دفاع از عنوان قهرمانی چالش های ویژه خود را دارد.

او در ادامه تصریح کرد: اگر برخی از فاکتورها رعایت شود هیچ دلیلی وجود ندارد که استقلال دوباره قهرمان نشود . تا جایی که از گوشه و کنار مطلع شده‌ام، شاکله اصلی استقلال حفظ خواهد شد‌ و سه الی چهار بازیکن با کیفیت به جمع آبی‌ها اضافه می‌شوند.

پیشکسوت استقلال در ادامه درخصوص سبک کار ساپینتو گفت: در رسانه‌ها گفته شده است سبک کار ساپینتو هجومی است،اگر سبک این مربی هجومی باشد بهترین گزینه انتخاب شده چون استقلال همیشه هجومی بوده و هواداران علاقه‌مند به فوتبال رو به جلو هستند.

فریبا درباره اینکه این تیم در چه پست‌هایی نیاز به بازیکن دارد گفت: ابتدا باید ببینیم چه بازیکنانی از استقلال جدا می‌شوند،البته احتمال جدا شدن بازیکنان کم است و باید براساس نیازمان یارگیری کنیم اما در هرصورت نیاز به جذب 2 فوروارد و یک هافبک وسط داریم و تا جایی که اطلاع دارم به جز سجاد شهبازاده بازیکن دیگری هم مد نظر است که طی یکی 2 روز آینده توافق نهایی صورت می‌گیرد. در پست دفاع هم باید تکلیف مدافع برزیلی ، سیاوش یزدانی و مردامند مشخص شود و بر اساس ظرفیت لیست، بازیکنان مد نظر جذب شوند.

وی درخصوص ارقامی که در فصل نقل‌وانتقالات مطرح می‌شود، گفت: قیمت گذاری‌ها مثل سایر اقلام بی در و پیکر شده و در واقع تورم به جامع فوتبال هم سرایت کرده است. امیدوارم شرایط بازی‌ها طوری پیش برود که بازیکنان با تمام وجود بازی کنند و به فکر ساق‌هایشان نباشند.

او در پایان تصریح کرد: البته این ارقام نگران کننده است در آینده ممکن است شرایط برای باشگاه ها خیلی سخت شود. البته شرایط 2 باشگاه پایتخت بد نیست ولی امیدوارم سرخابی‌ها به بی‌پولی و خنسی نخورند.

انتهای پیام/

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟