مدافع پرسپولیس در آستانه قرارداد رسمی با سپاهان


مسئولان باشگاه سپاهان اصفهان در نظر دارند که مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران را به استخدام درآورند. به گزارش تابناک ورزشی، خروج چند بازیکن نام آشنای تیم فوتبال سپاهان اصفهان از این تیم موجب شده تا مسوولان نقل و انتقالات باشگاه...

مسئولان باشگاه سپاهان اصفهان در نظر دارند که مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران را به استخدام درآورند.

به گزارش تابناک ورزشی، خروج چند بازیکن نام آشنای تیم فوتبال سپاهان اصفهان از این تیم موجب شده تا مسوولان نقل و انتقالات باشگاه به دنبال بهترین جایگزین برای نفراتی مانند گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، سجاد شهباززاده و رضا میرزایی باشند. گولسیانی و اسماعیلی‌فر به پرسپولیس و میرزایی و شهباززاده به تیم فوتبال استقلال تهران پیوستند.

البته تیم فوتبال سپاهان روز گذشته (دوشنبه) موفق شد با محمد دانشگر مدافع تیم فوتبال استقلال تهران قرارداد امضا کند و در تلاش است تا بتواند مهدی شیری بازیکن سابق پرسپولیس تهران را از فولاد خوزستان به خدمت بگیرد. بازیکنی که نیم‌ فصل از جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی جدا و به تیم فولاد خوزستان پیوست.

هواداران پرسپولیس شیری را با اشتباهات پرتکرار در بازی‌های این تیم به خاطر دارند.

البته حضور شیری در سپاهان در گرو رضایت‌نامه باشگاه فولاد خوزستان است و سپاهان باید منتظر تصمیم جواد نکونام سرمربی تیم فولاد باشد. فولاد خوزستان به دنبال بستن یک تیم قدرتمند است تا بتواند در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ فوتبال ایران نتایج چشمگیری کسب کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی