علیزاده: می‌دانیم همه تیم‌ها سقف قرارداد را رعایت نمی‌کنند/ مس رفسنجان بودجه‌ای برای قرارداد 15 میلیاردی ندارد


علیزاده: می‌دانیم همه تیم‌ها سقف قرارداد را رعایت نمی‌کنند/ مس رفسنجان بودجه‌ای برای قرارداد 15 میلیاردی ندارد

معاون فنی باشگاه مس رفسنجان گفت که این باشگاه با سایر بازیکنان، تاکنون قرارداد ۱۰ میلیارد تومانی هم امضا نکرده است.

علی علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره فضای نقل‌وانتقالاتی ایجادشده و افزایش سرسام‌آور رقم قرارداد بازیکنان لیگ برتری اظهار داشت: نقل‌وانتقالات تلاطم زیادی دارد و بودجه باشگاه مس آنقدر نیست که بازیکن چند 10 میلیاردی جذب کنیم. ما به اندازه خودمان بودجه داریم که این رقم مطابق با اهداف و شرایط مس رفسنجان است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه مس قرارداد 10 میلیارد تومانی بسته است یا خیر، تصریح کرد: ما بازیکن 10 میلیاردی نداریم و بیشتر بازیکنان ما که سال گذشته قرارداد دو ساله‌ای با ما بسته‌اند، چهار تا پنج میلیارد تومان قرارداد دارند. اگر بخواهم قرارداد 15 میلیاردی با یک بازیکن ببندم، بازیکنان پنج میلیاردی دلسرد می‌شوند.

معاون فنی باشگاه مس رفسنجان در مورد نامه سازمان لیگ فوتبال به باشگاه‌ها در خصوص احتمال ایجاد سقف قرارداد برای بازیکنان بیان کرد: من مخالف این موضوع نیستم،‌ اما در صورت تصویب این طرح، اتفاقات منفی رخ می‌دهد. چند سال پیش سقف قرارداد 350 میلیون تومانی گذاشتند، اما باشگاه‌ها به بازیکنان خودشان خانه و خودرو دادند. خوب است اگر همه تیم‌ها سقف قرارداد را رعایت کنند، خوب است. با این حال همه می‌دانیم چنین اتفاقی نمی‌افتد.

علیزاده با بیان اینکه این قانون در صورت تصویب باید مطابق اصول باشد، به تسنیم گفت: خیلی تیم‌ها در این جریان می‌سوزند که امیدوارم اتفاقات مثبتی بیفتد. اگر سقف قرارداد می‌گذارند، سازمان بازرسی کل کشور و کمیته اخلاق هم باید پای کار باشند. ورزشکاران هر چقدر بگیرند، حق‌شان است، اما در صورتی که به اندازه عُرف دریافت کنند. بازیکنی که سال گذشته در مس بازی می‌کرد، پیشنهادی شش برابر سال گذشته دارد. یک ملی‌پوش، دیگر پیشنهاد هفت میلیارد تومانی را قبول نمی‌کند.

وی اصلاح قراردادهای نجومی را کاری بسیار سخت اما شدنی دانست و عنوان کرد: ما بودجه‌ای برای قراردادهای 15 میلیاردی نداریم و اگر 10 بازیکن با این ارقام جذب کنیم، بودجه ما تمام می‌شود. باشگاه در طول سال با هزینه‌های رفت‌وآمد، البسه، هتل و مسائل پزشکی تیم روبه‌روست و مجبوریم مبنای باشگاه را رعایت کنیم که تاکنون چنین کاری کرده‌ایم. اکنون قرارداد بازیکنان خارجی خیلی پایین‌تر است!

معاون فنی باشگاه مس رفسنجان درباره فعالیت‌های آتی نقل‌وانتقالاتی این باشگاه بیان کرد: بازیکنان عمانی از جمع ما جدا شده‌اند و قرارداد شاهین توکلی و حسن جعفری را تمدید کرده‌ایم. همچنین با یک بازیکن خارجی که تاکنون در ایران بازی نکرده است، مذاکره می‌کنیم. 70 تا 80 درصد کارمان را انجام داده‌ایم و ربیعی باید درباره دو بازیکن دیگر تصمیم بگیرد. تمام تلاش خود را می‌کنیم تا گادوین منشا را در مس رفسنجان نگه داریم و اگر نتوانیم چنین کاری کنیم، مسائل مالی در میان بوده است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر