برای جذب بازیکنان خارجی و داخلی؛ / اعتماد جالب توجه سپاهان و مورایس به یکدیگر


برای جذب بازیکنان خارجی و داخلی؛ / اعتماد جالب توجه سپاهان و مورایس به یکدیگر

باشگاه سپاهان به سرمربی پرتغالی خود برای خرید بازیکنان خارجی اختیار تام داده و در سوی مقابل نیز این سرمربی پرتغالی فرآیند جذب بازیکنان داخلی را برعهده باشگاه گذاشته...

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا ساکت و همکارانش در باشگاه سپاهان دست به کار بزرگی زدند و توانستند ژوزه مورایس دستیار مورینیو در اینترمیلان، رئال مادرید و چلسی را به خدمت بگیرند؛ مربی‎‌ای کار آزموده که علاوه بر حضور در سطح اول فوتبال جهان و برنده شدن در معتبرترین جام‌های قاره اروپا، در عربستان و کره‌جنوبی و تونس نیز به مقام قهرمانی دست پیدا کرده تا نشان دهد می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای جانشینی محرم نویدکیا باشد و البته که حضورش نیز به فوتبال ایران کمک خواهد کرد.
سپاهان تاکنون با میلاد زکی‌زاده و محمد دانشگر به توافق رسیده و خریدهای دیگری نیز در راهند که طی روزهای آینده از آنها رونمایی می‌شود، اما محدودیت در کیفیت بازیکنان داخلی باشگاه‌های ایرانی را به سمت جذب بازیکن خارجی سوق داده است.
سپاهان فصل گذشته کریستوفر کنت و گئورگی گولسیانی را به عنوان دو بازیکن خارجی در اختیار داشت ولی پس از جدایی مدافع گرجستانی طلایی‌پوشان به نظر نمی‌رسد دروازه‌بان اتریشی فصل گذشته سپاهان نیز در این تیم ماندنی باشد و با این وصف فضا برای ورود سه بازیکن خارجی و یک بازیکن آسیایی به سپاهان فراهم می‌شود که مدیران باشگاه اختیارتام آن را به مورایس داده‌اند.
با این وصف و با توجه به تجربه مورایس در فوتبال اروپا شاید حضور نام‌های جذابی نیز در فوتبال ایران باشیم و این مربی چهره‌های شناخته شده‌ای را برای تقویت طلایی‌پوشان به اصفهان بیاورد.
از سوی دیگر مورایس پرتغالی که شناختی از بازیکنان ایرانی ندارد نیز به مدیران باشگاه اعتماد کرده و فرآیند صفر تا صد جذب بازیکنان داخلی را برعهده محمدرضا ساکت و دستیارانش گذاشته است تا شاهد اعتماد متقابل قابل توجهی در بعد فنی میان مورایس و باشگاه سپاهان باشیم.
زمان یک و نیم ماهه‌ای تا شروع مسابقات لیگ برتر در دوره بیست و دوم باقی مانده و باید دید این اعتماد میان مدیران و سرمربی سپاهان چه نتیجه‌ای به بار خواهد آورد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا