پاسخ درویش به شایعه بند جنجالی سعید صادقی!


پاسخ درویش به شایعه بند جنجالی سعید صادقی!

مدیرعامل پرسپولیس بند «تضمین حضور در تیم ملی» برای سعید صادقی را تکذیب کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای گذشته مومنی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد که یک تیم به سعید صادقی تضمین داده که او با انتقال به پرسپولیس، به تیم ملی نیز دعوت خواهد شد.

مدیرعامل پرسپولیس در واکنش به ای ادعا اظهار داشت: آیا در دنیا کسی وجود دارد که برای بزرگترین بازیکن دنیا، تیم ملی را تضمین کند؟ حتی اگر سرمربی آن باشگاه سرمربی تیم ملی باشد. به نظر من گول زدن افکار عمومی برای ۳۰-۴۰ سال قبل است. فضای مجازی و غیر مجازی فراهم است و ماه پشت ابر نمی‌ماند.

وی افزود: به نظر من این دوستان بهتر بود ایرادات خودشان را طور دیگری مرتفع می‌کردند نه اینکه دیگران را زیر سوال ببرند تا خودشان را از زیر سوال بیرون ببرند. تا این بداخلاقی ها باشد ورزش ما پیشرفتی نمی‌کند. وقتی اصل این باید حتی به قیمت دروغ و افترا و زیر سوال بردن خودمان و تشکیلات و حوزه‌مان را نشان بدهیم و مبرا کنیم.

او در خصوص عدم انتقال صادقی به استقلال با کنایه گفت: این بی اخلاقی ها زمینه ای برای مدیربرنامه ها می‌شود. من باید در این مورد جواب بدهم که استقلال با مدیربرنامه صادقی توافق کرده بود؟ آقای صادقی موجود است و قرارداد ما مبین و روشن و آماده است و دسترسی برای سازمان لیگ و کل مردم جامعه امکان پذیر است. با دسترسی به قرارداد می‌شود فهمید چنین آیتمی وجود دارد یا خیر. کسی جرات چنین آیتمی را دارد؟ وقتی حرف غیرفوتبالی در فوتبال زده می‌شود یعنی فوتبال ما به جایی غیر از فوتبال و ورزش هدایت می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نیت کنید و فال حافظ 9 فروردین را بخوانید + فیلم