بهترین سرویس‌زن‌های VNL; رقابت جذاب دو ژاپنی!


بهترین سرویس‌زن‌های VNL; رقابت جذاب دو ژاپنی!

یوجی نیشیدا و یوکی ایشیکاوا، دو ستاره والیبال ژاپن، در صدر جدول بهترین سرویس زن‌های لیگ ملت‌ها تا پایان هفته دوم قرار دارند

به گزارش "ورزش سه"، هفته دوم VNL2022 با همه فراز و نشیب های خود به پایان رسید و تا اینجا فرانسه با کسب هفت برد رتبه اول را به خود اختصاص داده است. همچنین تیم ملی والیبال ایران با کسب چهار برد در رده هشتم جدول مسابقات قرار گرفته و همچنان برای صعود شانس دارد؛ هر چند که چهار بازی دشوار در هفته سوم و پایانی در انتظار شاگردان بهروز عطایی است.

یکی از بازیکنانی که در هفته دوم لیگ ملت‌ها عملکرد درخشانی در ترکیب تیم ملی والیبال ایران ارائه داد، امیرحسین اسفندیار بود؛ والیبالیستی که با اسپک های مهار نشدنی و دریافت های خوب خود پیشرفت ویژه ای در تیم بهروز عطایی ایجاد کرد.

اما شاید مهم ترین ویژگی امیرحسین اسفندیار سرویس‌های زهردار و فوق العاده این بازیکن محسوب می‌شود که چند باری در این دو‌ هفته برای ایران گره‌گشا بوده است. در همین راستا فدراسیون جهانی والیبال لیست بهترین سرویس‌زن‌های دو هفته ابتدایی لیگ ملت ها را منتشر کرده که بر این اساس امیرحسین اسفندیار با کسب ۹ امتیاز در رده هشتم قرار گرفته است. نکته جالب حضور دو ستاره ژاپن در صدر جدول بهترین سرویس‌زن‌ها است؛ جایی که یوجی نیشیدا با ۱۹ و یوکی ایشیکاوا با ۱۸ امتیاز سرویس در رده های اول و دوم قرار دارند.

بهترین سرویس‌زن‌های VNL; رقابت جذاب دو ژاپنی!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403