لو رفتن شیر ماده مرد اصفهانی در حسادت زنانه همسرش ! + فیلم باغ وحش خصوصی در خمینی شهر !


لو رفتن شیر ماده مرد اصفهانی در حسادت زنانه همسرش ! + فیلم باغ وحش خصوصی در خمینی شهر !

رکنا: در شرایطی که خبر کشف یک قلاده شیر ماده آفریقایی و 64 قطعه پرنده نادر در یک باغ در خمینی شهر اصفهان منتشر شد، اظهارات سرهنگ جمشید محبت خانی، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور در گفت و گو با رکنا از این حکایت دارد که ظاهرا همسر...

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، دیروز انتشار خبر کشف تعداد زیادی از حیوانات وحشی که به صورت غیرقانونی در یک باغ در خمینی شهر اصفهان نگهداری می شدند، منجر به تعجب فعالان محیط زیست منطقه شد. در خبر اولیه به نقل از سرهنگ غلامرضا براتی، فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر آمده بود که یک قلاده شیر ماده آفریقایی به همراه 64 قطعه پرنده کمیاب قاچاق از باغی در خمینی شهر کشف شده اند. همچنین مطابق اظهارات سرهنگ براتی، تا کنون یک نفر در این پرونده شناسایی شده، اما این فرد هنوز دستگیر نشده است.

در این میان، پیگیری های رکنا از مسئولان ذی ربط در اداره کل محیط زیست استان اصفهان و یگان حفاظت محیط زیست کشور نشان می دهد که کشف شیر ماده و پرندگان نادر قاچاق مربوط به تاریخ 28 فروردین 1401 بوده است و چون دو روز پیش، ماموران نیروی انتظامی برای بررسی آخرین وضعیت پرندگان به باغ شخص قاچاقچی سر می زنند، اخیرا خبر جدیدی در این باره توسط فرمانده انتظامی شهرستان منتشر شده است، اما اصل ماجرای کشف شیر ماده و پرندگان نادر در باغ خمینی شهر جدید نیست.

این نکته ای است که سرهنگ جمشید محبت خانی، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور در گفت و گو با رکنا در میان گذاشت و اظهار داشت: در تاریخ 28 فروردین 1401 یک زن که همسر صاحب یک باغ در خمینی شهر است، به کلانتری محل خود مراجعه می کند و از وجود یک شیر ماده و تعدادی پرنده قاچاق در باغ خودشان به پلیس خبر می دهد. بعد هم ماموران نیروی انتظامی به همراه عوامل محیط زیست به این باغ مراجعه می کنند و یک قلاده شیر ماده را به همراه 64 قطعه پرنده قاچاق کشف می کنند.

پرندگان نادر هنوز در باغ و در اختیار فرد قاچاقی هستند!

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور تاکید کرد: بعد از کشف شیر ماده، این حیوان با هماهنگی بین نیروی انتظامی و یگان حفاظت محیط زیست اصفهان به باغ وحش صفه تحویل داده می شود، اما برای پرنده های زینتی پرونده ای تشکیل داده می شود و این پرنده ها به صورت امانی نزد خود فرد باقی می مانند. دو روز پیش هم ماموران نیروی انتظامی برای بررسی آخرین وضعیت پرنده ها به این باغ سرمی‌زنند و مشاهده می کنند که پرنده ها هنوز در باغ هستند.

وی افزود: فرد صاحب باغ مرتکب تخلف شده و پرونده او در مراجع قضایی در دست بررسی است و امیدواریم به زودی برایش حکم صادر شود. همچنین این فرد حق ندارد پرنده ها را از باغ خود خارج کند و اگر حتی یک قطعه پرنده از باغ کم شود، به شدت جریمه و مجازات هایی که برای این فرد در نظر گرفته خواهد شد، اضافه می شود. اکنون هم این فرد با قرار وثیقه آزاد است و تا تعیین تکلیف پرونده تحت نظر قرار دارد.

محبت خانی در پایان تصریح کرد: با توجه به این که هنوز محل مناسبی برای نگهداری پرندگان پیدا نشده، فعلا با دستور مراجع قضایی، مسئولیت مراقبت از پرنده ها به خود این فرد واگذار شده است، اما قطعا به زودی پرندگان کشف شده در باغ خمینی شهر از این فرد تحویل گرفته می شوند و به مکانی مناسب منتقل می شوند.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حجم ویدیو: 6.76M | مدت زمان ویدیو: 00:01:25

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر