انتقال دائمی صیادمنش از فنرباغچه به هال‌سیتی/ 250 هزار دلارِ بی‌دردسر در حساب باشگاه استقلال!


انتقال دائمی صیادمنش از فنرباغچه به هال‌سیتی/ 250 هزار دلارِ بی‌دردسر در حساب باشگاه استقلال!

انتقال دائمی ستاره جوان تیم ملی فوتبال کشورمان از تیم فوتبال فنرباغچه به باشگاه هال‌سیتی صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ الله‌یار صیادمنش، مهاجم جوان و ستاره تیم ملی فوتبال کشورمان که در فصل نقل‌وانتقالات زمستانی گذشته از تیم فوتبال زوریالوهانتسک به هال‌سیتی انگلیس با قراردادی قرضی انتقال یافته بود، تحت توجه مدیران این باشگاه و تبدیل وضعیت قراردادش از قرضی به دائمی قرار گرفت.

این بازیکن که سال ۲۰۱۹ از تیم فوتبال استقلال به فنرباغچه ترکیه منتقل شده بود، در این مدت ۳ انتقال قرضی را تجربه کرد؛ او ابتدا به تیم استانبول‌اسپور ترکیه قرض داده شد و سپس به تیم زوریا لوهانتسک اوکراین رفت. حالا درخشش صیادمنش در جمع ببرها، مدیران این باشگاه انگلیسی را برای جذب دائمی‌اش متقاعد کرده.

صیادمنش در هال‌سیتی تنها یک گل به ثمر رساند اما مالک ترکیه‌ای این باشگاه و هم‌چنین سرمربی زردپوشان از عملکرد او رضایت کاملی داشتند و اقدامات‌شان را برای فعال کردن بند خرید دائمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران آغاز کردند. تان کسلر در گفت‌وگو با BBC تایید کرد که بند خرید دائمی صیادمنش فعال شده و این مهاجم ایرانی از این به بعد بازیکن هال‌سیتی خواهد بود.
نایب‌رئیس این باشگاه انگلیسی گفت: الله‌یار بازیکن ماست و نفر اول در نقل‌وانتقالات بود؛ او در روزهای آینده به تیم اضافه می‌شود. صیادمنش کسی است که هر شرایطی را پشت سر گذاشته؛ او می‌تواند به عنوان مهاجم، وینگر راست یا بازیکن پشت مهاجم بازی کند و ۲۰۰ درصد از توانش را به نمایش بگذارد.
طبق توافق حاصل شده بین ۲ باشگاه طرف حساب، باشگاه هال‌سیتی مبلغ ۲ میلیون یورو برای خرید دائمی مهاجم ایرانی به باشگاه فنرباغچه پرداخت کرده. طبق قرارداد انتقال صیادمنش از استقلال به فنرباغچه در سال ۲۰۱۹، باشگاه ترک موظف است که مبلغ ۲۰ درصد از سود حاصل از فروش این بازیکن ایرانی را به باشگاه استقلال پرداخت کند.
با این تفاسیر و پس از نهایی شدن انتقال صیادمنش، ۲۰ درصد سود فروش این بازیکن به حساب باشگاه استقلال واریز خواهد شد. ستاره ایرانی با مبلغ ۸۰۰ هزار دلار از آبی پوشان پایتخت راهی فنرباغچه شده بود که در صورت درنظر گرفتن سود بیش از ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار دلاری، مبلغی بیش از ۲۵۰ هزار دلار به آبی‌ها خواهد رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...