عضویت 6 هزار جوان در خانه های هلال خراسان جنوبی


عضویت 6 هزار جوان در خانه های هلال خراسان جنوبی

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۶ هزار نفر از جوانان با عضویت در خانه های هلال به جمع خانواده هلال احمر پیوستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، «فائزه موهبتی» امروز (۷ تیر) در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات بشردوستانه جمعیت هلال احمر در حوزه های مختلف، اظهار داشت: این جمعیت علاوه بر رسالت های امدادرسانی، تلاش دارد با اجرای طرح های مختلف در راستای کمک به نیازمندان گام بردارد.

وی با بیان اینکه خانه های هلال نقش چشمگیری در تاب آوری جامعه و کاهش تلفات در حوادث دارند، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۶ هزار و 118 نفر جذب خانه های هلال در سطح استان شده اند.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به شرکت 162 داوطلب در اجرای طرح قرار مهربانی طی سه ماهه نخست سال جاری، افزود: حضور هر چه بیشتر جوانان در این طرح فرهنگ انسان دوستی را ترویج می دهد لذا می‌طلبد این امر در شرایط کنونی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اجرای طرح ماه، یارِ زمین با هدف توسعه فرهنگ مسئولیت پذیری اجتماعی میان کودکان و نوجوانان با محوریت محیط زیست، عنوان کرد: تعداد 200 نفر از اعضای جوان هلال احمر در این طرح مشارکت داشته اند.



موهبتی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تعداد 15 نفر از داوطلبان در اردوهای جهادی شرکت کرده اند، افزود: ۲ هزار و 700 نفر از اعضا در برنامه های هفته هلال احمر نیز مشارکت داشته اند.

وی با اشاره به برگزاری برنامه های مختلف مناسبتی و فرهنگی توسط جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان، افزود: 607 نفر در برنامه روز قدس، 420 نفر در برنامه های دهه کرامت، 320 نفر در سالروز رحلت امام(ره)، 50 نفر در سالروز آزادسازی خرمشهر و 15 داوطلب در تیم سحر مشارکت و فعالیت داشته اند.

پایان پیام/70

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه