منافی: به نساجی تعصب دارم/ مطهری مربی با تجربه‌ای است


منافی: به نساجی تعصب دارم/ مطهری مربی با تجربه‌ای است

مربی جدید تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت: به تیم استانم عرق دارم و خوشحالم که دوباره به این تیم برگشتم.

جواد منافی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص انتخابش به عنوان دستیار حمید مظهری گفت: من در سال 1380 همراه با یحیی گل‌محمدی در نساجی کار کرده‌ام و خیلی خوشحالم که بعد از دو دهه دوباره به این تیم برگشتم. نساجی تیم استان من است و به این تیم تعصب دارم، خاطرات خوبی هم از حضور در نساجی دارم و خیلی خوشحالم که در فصل جدید در این تیم فعالیت خواهم کرد.

وی ادامه داد: وقتی با پیشنهاد حمید مطهری مواجه شدم، در نهایت با هم جلسه‌ای داشتیم و در مورد این همکاری صحبت کردیم. ما در این سال‌ها با هم در ارتباط بودیم و شناخت خوبی از تفکرات یکدیگر داریم. امیدوارم همه ما در کنار هم اتفاقات خوبی را برای نساجی رقم بزنیم.

منافی درباره این موضوع که حمید مطهری برای اولین بار در لیگ برتر به عنوان سرمربی فعالیت خواهد کرد، تصریح کرد: مطهری مربی باتجربه‌ای است و کارش را از پایه‌ها شروع کرد. او سلسله مراتب مربیگری را طی کرد و به تیم‌های بزرگ آمد، مطهری مربی باتجربه‌ای است و قطعا برای شروع یک چالش جدید انگیزه بالایی دارد.

مربی جدید نساجی در پایان تصریح کرد: اتفاق مهم برای نساجی این است که در فصل جدید در ورزشگاه شهید وطنی بازی خواهد کرد تا از حمایت هواداران پرشمارش بهره ببرد. نساجی در زمین خودش برای هر تیمی خطرناک است، هدف همه ما این است که یک فصل فوق‌العاده را برای نساجی و هوادارانش رقم بزنیم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو