کارزار اعتراض به اختلال گسترده در اینترنت ایران به راه افتاد


کارزار اعتراض به اختلال گسترده در اینترنت ایران به راه افتاد

اختلال گسترده در اینترنت ایران طی روزهای گذشته اعتراض شدید کاربران را به همراه داشت. در همین راستا کارزار عملی به اختلالات گسترده در اینترنت با هدف افزایش سرعت آغاز شد.طی روزهای گذشته کاهش سرعت اینترنت اعتراض شدید کاربران را به همراه داشت و بسیاری...

اختلال گسترده در اینترنت ایران طی روزهای گذشته اعتراض شدید کاربران را به همراه داشت. در همین راستا کارزار عملی به اختلالات گسترده در اینترنت با هدف افزایش سرعت آغاز شد.

طی روزهای گذشته کاهش سرعت اینترنت اعتراض شدید کاربران را به همراه داشت و بسیاری از کاربران در فضای مجازی از مسئولان مربوطه خواستند تا اختلالاتی که در ارائه اینترنت وجود دارد را برطرف کنند. در همین راستا از روز دوشنبه 6 تیر 1401 وب‌سایت کارزار یک کارزار اینترنتی را با عنوان اعتراض عملی به اختلالات گسترده در اینترنت آغاز کرد تا مشکلات مربوط به کاهش کیفیت و سرعت اینترنت در کشور را مورد پیگیری قرار دهد.

جزئیاتی از کارزار اعتراض به اختلال گسترده در اینترنت ایران

کاهش شدید کیفیت و سرعت اینترنت طی روزهای گذشته نگرانی مردم نسبت به قطعی و محدودسازی اینترنت را افزایش داده و بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی نیز نسبت به اجرای طرح صیانت ابراز نگرانی کردند. در شرایطی که وزارت ارتباطات تاکنون نسبت به اختلالات گسترده در اینترنت ایران واکنشی نشان نداده، کارزار اعتراض به اختلال گسترده در اینترنت ایران سعی دارد صدای کاربران را به گوش مسئولان مربوطه برساند.

کارزار اعتراض به اختلال گسترده در اینترنت ایران به راه افتادکارزار اعتراض به اختلال گسترده در اینترنت ایران به راه افتاد

در همین راستا در صفحه مربوط به کارزار اعتراض به اختلال گسترده در اینترنت ایران به اهمیت جمع‌آوری مستنداتی که نشان‌دهنده پایین بودن کیفیت اینترنت است تاکید شده و از کاربران خواست تا اختلالات اینترنتی خود را در سامانه 195 به ثبت برسانند و همچنین اسناد آن را با هشتگ #گزارش_اختلال در فضای مجازی به اشتراک بگذارند.

این کارزار که با هدف ارتقا سطح کیفیت اینترنت در کشور آغاز شده با اعلام اینکه فیلترینگ با هیچ بهانه‌ای قابل توجیه نیست از مسئولان خواست تا با شنیدن صدای اعتراض مردم از فیلترینگ گسترده دست بکشند و شرایط را برای ارتقا ارتباطات و استفاده از تکنولوژی‌های جهانی فراهم سازند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید