یک قلاده خرس زخمی در شهرستان هوراند تلف شد


یک قلاده خرس زخمی در شهرستان هوراند تلف شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما سیف الله حسن پور با گزارشات مردمی مبنی بر مشاهده یک قلاده خرس قهوه‌ای در باغات روستای پشتو از توابع هوراند، ماموران اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان بلافاصله به محل اعزام و با یک قلاده خرس قهوه‌ای حدودا دو ساله...

به گزارش خبرگزاری صداوسیما سیف الله حسن پور با گزارشات مردمی مبنی بر مشاهده یک قلاده خرس قهوه‌ای در باغات روستای پشتو از توابع هوراند، ماموران اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان بلافاصله به محل اعزام و با یک قلاده خرس قهوه‌ای حدودا دو ساله و بشدت زخمی که وضعیت مساعدی نداشت، مواجه شدند.
وی ادامه داد: این حیوان مطابق هماهنگی‌های سریع با دامپزشکی مستقر در شهرستان و بدلیل شدت جراحات و کمبود امکانات دامپزشکی در شهرستان هوراند بلافاصله به مرکز دامپزشکی شهرستان اهر منتقل شد تا تحت مداوا قرار گیرد.
حسن پور گفت: براساس تشخیص دامپزشک به دلیل شدت جراحات وارده و عفونی شدن جراحات و شکستگی‌های متعدد در نقاط مختلف بدن، این خرس تلف شد.
وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده گونه‌های مختلف حیات وحش در مناطق، مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۵۴۰ به حفاظت محیط زیست اطلاع رسانی کنند.
شهرستان هوراند در ۱۲۰ کیلومتری شمال شرق تبریز واقع شده و به دلیل مجاورت با جنگل‌های ارسباران و داشتن ارتفاعات بکر ماوای حیوانات وحشی مختلف از جمله خرس قهوه‌ای است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات