گوشی متاورسی اچ‌تی‌سی دیزایر 22 پرو معرفی شد


اچ‌تی‌سی همانطور که وعده داده بود، امروز از یک گوشی متاورسی رونمایی کرد که البته برخلاف انتظار با یک دستگاه پرچمدار روبه‌رو نیستیم. این گوشی که اچ‌تی‌سی دیزایر 22 پرو نام دارد، از مشخصات فنی قدرتمندی بهره نمی‌برد و با قیمت 399 پوند از تاریخ 1...

اچ‌تی‌سی همانطور که وعده داده بود، امروز از یک گوشی متاورسی رونمایی کرد که البته برخلاف انتظار با یک دستگاه پرچمدار روبه‌رو نیستیم. این گوشی که اچ‌تی‌سی دیزایر 22 پرو نام دارد، از مشخصات فنی قدرتمندی بهره نمی‌برد و با قیمت 399 پوند از تاریخ 1 آگوست روانه بازار می‌شود.
گوشی متاورسی اچ‌تی‌سی دیزایر 22 پرو معرفی شد
اچ‌تی‌سی بخاطر چند ویژگی محصول جدیدش را موبایلی برای آینده می‌داند. اول از همه به گفته تایوانی‌ها، این دستگاه یک همراه بی‌نظیر برای هدست واقعیت مجازی جدید آن یعنی «Vive Flow VR» است و می‌تواند از آن برای دسترسی به Viverse یا همان متاورس از دید اچ‌تی‌سی دست پیدا کرد. البته این هدست با هر گوشی اندرویدی کار می‌کند!
علاوه بر این، با قابلیت NFT هم در این دستگاه روبه‌رو هستیم و طبق اطلاعات وب‌سایت تایوانی اچ‌تی‌سی، این گوشی شامل یک کیف پول دیجیتال می‌شود. همچنین ظاهرا در برخی بازارها یک NFT رایگان به خریداران این موبایل داده می‌شود، حداقل در تایوان.
مشخصات گوشی متاورسی اچ‌تی‌سی دیزایر 22 پرو
این گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی به یک نمایشگر 6.6 اینچی 1080p با رفرش ریت 120 هرتز مجهز شده که درون آن یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی به چشم می‌خورد. روی پنل پشتی این محصول با یک ماژول دوربین عمودی روبه‌رو هستیم که از سه دوربین شامل دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید 13 مگاپیکسلی و تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی می‌شود.
قدرت این گوشی اچ‌تی‌سی را تراشه اسنپدراگون 695 تامین می‌کند که 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی می‌کنند. این موبایل همچنین از یک باتری 4520 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ بی‌سیم و شارژ بی‌سیم معکوس بهره می‌برد. در جدول زیر مشخصات این گوشی را می‌بینید:
گوشی متاورسی اچ‌تی‌سی دیزایر 22 پرو معرفی شد
از سایر ویژگی‌های گوشی متاورسی اچ‌تی‌سی می‌توان به اندروید 12، استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوغبار و همچنین عرضه در رنگ‌های مشکی و طلایی اشاره کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟