تمدید با گل گهر اتفاق خوشحال کننده ای است/ آرتا: خوشحالم که صادقی به پرسپولیس رفت


تمدید با گل گهر اتفاق خوشحال کننده ای است/ آرتا: خوشحالم که صادقی به پرسپولیس رفت

مدافع گل گهر علاقمند بود دو سال دیگر کارش را در استانی که متولد آن است انجام دهد.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا آرتا قرارداد خودش را به مدت دو سال با گل گهر سیرجان تمدید کرد. وی در این باره گفت: خدا را شکر تیم گل گهر جزو ۵ تیم برتر ایران است و هر بازیکنی دوست دارد در این تیم خوب و حرفه ای باشد. من هم چند پیشنهاد خوب داشتم ولی تصمیم گرفتم در تیم استان خودم بمانم و به فوتبالم ادامه بدهم.

او در مورد اینکه گل گهر در چند روز گذشته با چند بازیکن خود تمدید کرده ادامه داد: کار حرفه‌ای همین است که بازیکنان سال قبل حفظ شوند تا اسکلت تیم به هم نریزد. این خیلی خوب است و برای دوران مسابقات هماهنگیم و هم اینکه سال قبل ما خیلی با هم یک دل بودیم و با وجود بی مهری های زیاد توانستیم خودمان را در جدول نگه داریم.

این بازیکن در مورد اینکه سال گذشته از خودش راضی بود یا خیر و اینکه امسال چه هدفی دارد عنوان کرد: از یک روستای کوچک و زمین خاکی به اینجا رسیدم و خوب می دانم الان در چه موقعیتی هستم. سال به سال تلاشم بیشتر می‌شود تا بتوانم به پیراهن تیم ملی برسم.

این بازیکن در مورد جذب محمد خدابنده لو نظرش را اینگونه بیان کرد: ما در تیم ملی امید با هم بودیم. محمد بازیکن با استعداد و از نظر فنی خوب است و می‌تواند به تیم کمک زیادی بکند.

آرتا درباره جدایی سعید صادقی گفت: خیلی خوشحالم سعید به تیم بزرگی مثل پرسپولیس پیوست. سال قبل ستاره تیم بود و امیدوارم در پرسپولیس هم موفق شود. گل گهر فوتبال را تیمی بازی می کند و امسال، سال خیلی خوب برای گل گهر و مردم سیرجان خواهد بود.

آرتا یادآور شد: از امیر قلعه نویی تشکر می کنم که باز هم به بنده اعتماد کرد و امسال هم افتخار این را دارم زیر نظر پرافتخارترین سرمربی لیگ خدمت کنم. به امید سالی پر قدرت در لیگ.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ بغض سنگین کریم منصوری در برنامه محفل