ساپینتو اوکی داد، آجورلو اقدام کرد / کاوه رضایی در یک قدمی بازگشت به استقلال


ساپینتو اوکی داد، آجورلو اقدام کرد / کاوه رضایی در یک قدمی بازگشت به استقلال

با وجود انتشار اخبار ضد و نقیض درباره کاوه رضایی، به نظر می‌رسد به‌زودی شاهد پوشیدن پیراهن استقلال توسط او باشیم.

به گزارش "ورزش سه"، از همان 47 روز پیش که باشگاه ادهورلی بلژیک خبر رسمی جدایی کاوه رضایی را روی صفحه اینستاگرام خود قرار داد، پیش‌بینی‌ها حکایت از بازگشت این ستاره به فوتبال ایران و البته پوشیدن دوباره پیراهن استقلال توسط او داشت.
شماره 9 سابق استقلال که در زمان سرمربیگری علیرضا منصوریان یک فصل خوب را در استقلال سپری کرد و در 28 مسابقه 7 گل هم برای آبی‌ها به ثمر رساند، طی 3 فصل گذشته در لیگ بلژیک توپ زد. او در این مدت ابتدا به کلوب بروخه رفت و از آنجا به‌صورت قرضی راهی شارلروا شد. در فصل گذشته نیز کاوه پیراهن ادهورلی را پوشید و در مجموع 71 مسابقه‌ای که برای 3 تیم بلژیکی انجام داد؛ 20 گل در رقابت‌های این کشور وارد دروازه حریفان کرد.

کاوه رضایی در سال‌های دور از وطن چندین بار به تیم ملی فوتبال دعوت شد اما او مدتی است که از لیست تیم ملی جا مانده؛ اگرچه با حضور مهاجمان سرشناسی مثل سردار آزمون و مهدی طارمی و چند بازیکن دیگر انتخاب فورواردها برای سرمربی تیم ملی کار دشواری است اما رضایی همچنان انگیزه‌اش را از دست نداده و امیدوار است که یکی از نفرات نهایی فهرست تیم ملی در جام جهانی قطر باشد.

شاید به همین‌خاطر هم هست که او تصمیم جدی خود را برای بازگشت به لیگ برتر ایران گرفته تا بتواند دوباره با درخشش در لیگ ایران به چشم دراگان اسکوچیچ بیاید و به تیم ملی فوتبال برگردد.

ساپینتو اوکی داد، آجورلو اقدام کرد / کاوه رضایی در یک قدمی بازگشت به استقلال

طی روزهای گذشته شایعات متعددی درباره رضایی وجود دارد. جدا از احتمالات خفیفی که درباره ماندگاری او در فوتبال اروپا مطرح می‌شد اما بحث پیشنهاد دو باشگاه سپاهان و استقلال به او بسیار داغ بوده است. دو باشگاه مطرح فوتبال ایران طی روزهای گذشته مذاکراتی را با کاوه رضایی و مدیربرنامه‌هایش جلو بردند اما با این حال به نظر می‌رسد مقصد کاوه رضایی تیم سابق خود و پوشیدن پیراهن آبی در لیگ برتر باشد.

بر اساس کسب اطلاع خبرنگار "ورزش سه" اگرچه کاوه رضایی هم اکنون در ایران حضور ندارد و در بلژیک بسر می‌برد اما مذاکرات او و مدیربرنامه‌هایش با مدیران استقلال به حد چشمگیری خوب جلو رفته است. رضایی با توجه به سابقه خوبی که در استقلال دارد و البته محبوبیت ویژه‌ او نزد هواداران طبیعی است که علاقه‌مند باشد دوباره در خط حمله آبی‌پوشان به میدان برود.

در چنین شرایطی مسئولان استقلال درباره کاوه رضایی از ریکاردو ساپینتو هم استعلام کردند و این مربی پرتغالی مهاجم پیشین ادهورلی بلژیک را تایید کرده است.
در کنار همه این اتفاقات به نظر می‌رسد مذاکرات استقلال و رضایی به مراحل پایانی خود رسیده و هیچ بعید نیست طی یکی دو روز آینده قرارداد همکاری به امضای طرفین برسد. مسئولان استقلال از صبح امروز هم مذاکرات جدی‌ای را با کاوه رضایی و مدیربرنامه‌های او جلو بردند که گفته می‌شود این مذاکرات نتایج خوبی در پی داشته است.

با همه این تفاسیر اگر مشکل خاصی پیش نیاید شاهد بازگشت کاوه رضایی به استقلال خواهیم بود. استقلال تاکنون در خط حمله خود آرمان رمضانی، ارسلان مطهری و سجاد شهباززاده را در اختیار دارد و با جذب کاوه رضایی در کار هجومی قدرتمند‌تر هم خواهد شد. البته رضایی مثل شهباززاده و مطهری توانایی بازی در پست وینگر را هم دارد که دست ساپینتو را برای چیدمان نفرات خط حمله استقلال باز می‌گذارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل