برگزاری نشست شورای راهبردی و هیئت رییسه فدراسیون پهلوانی/ روسای کمیسیون های مربیان، داوران و ورزشکاران مشخص شدند


برگزاری نشست شورای راهبردی و هیئت رییسه فدراسیون پهلوانی/ روسای کمیسیون های مربیان، داوران و ورزشکاران مشخص شدند

دومین نشست هیئت رییسه فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی و نشست شورای راهبردی در سال 1401 برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی؛ دومین نشست اعضای هیئت رییسه فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی در تیرماه سال1401 در دفتر فدراسیون برگزار شد.

در ابتدای جلسه مهرعلی باران چشمه رئیس فدراسیون، گزارشی از عملکرد و فعالیت های گذشته فدراسیون را ارائه و در سپس دستورات جلسه را مطرح و بیان نمود.

اهم مصوبات هیئت رییسه به شرح ذیل می باشد:

1. تجهیز کمپ تیم های ملی ورزشکاران زورخانه ای و کشتی پهلوانی که در جلسات گذشته هیئت رییسه مورد تصویب قرار گرفته بود.

2.برگزاری نمایشگاه دست آوردهای علمی، تکنولوژی و پژوهشهای راهبردی ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی با توجه به نامگذاری سال 1401 بنام سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» از سوی مقام معظم رهبری در جهت توجه بیشتر به اشتغال آفرینی، نوآوری، ابداعات و اختراعات،

3.تایید عملیات حسابرسی سال 1400 فدراسیون که توسط شرکت 5555 انجام شده است،

4.بررسی و تایید آیین نامه دریافت ها و پرداخت های مالی فدراسیون در سال 1401،

5.آموزش مبارزه با پولشویی به کارکنان فدراسیون به ویژه کارکنان بخش مالی در جهت سلامت عملیات مالی با همکاری و مشارکت یکی از شرکت های وابسته به سازمان مالیاتی کشور،

6. تصویب افتتاح حساب مستقل برای مرکز علمی کاربردی فدراسیون و ...

مهرعلی باران چشمه (سرپرست فدراسیون)، سیدحسن سبزواری (نایب رییس فدراسیون)، مسعود ملکی (دبیرکل فدراسیون)، غلامرضا خاکساری (عضو هیئت رییسه فدراسیون)، امید کوره چی (بازرس فدراسیون)، حسین زارعیان (مسئول کمیته پژوهش فدراسیون) و جعفری (خزانه دار فدراسیون) در این جلسه حضور داشتند.

*دومین نشست شورای راهبردی فدراسیون پهلوانی تشکیل شد

دومین نشست شورای راهبردی فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی برگزار شد. در این جلسه کلیات طرح احیا، رونق بخشی و همگانی سازی ورزش زورخانه ای و فرهنگ پهلوانی (ورزش دینی، ملی، تاریخی و فرهنگی کشور) ارائه و مورد بحث و تبادل و نظر قرار گرفت.

در این نشست که با حضور مهرعلی باران چشمه رییس فدراسیون، سیدحسن سبزواری نایب رییس، مسعود ملکی دبیرکل، علیرضا صفارزاده مشاور عالی، نوراله هدایتی مشاور عالی، غلامرضا خاکساری عضو شورای راهبردی، بهزاد هدهدی عضو شورای راهبردی، حسین زارعیان مسئول کمیته پژوهش، حمید باقری مسئول کمیته توسعه ورزش همگانی، محسن گلستانی زاده مسئول کمیته استعدادیابی و سیدحمیدرضا ترابی رییس کمیته آموزش و دبیر کمیته راهبردی در دفتر فدراسیون برگزار گردید، اعضای شورا در خصوص طرح ارائه شده نقطه نظرات خود را اعلام نمودند.

در پایان جلسه مقرر گردید اعضای شورای راهبردی ظرف مدت یک هفته نظریه های خود را به دبیر کمیته راهبردی ارائه نمایند تا پس از جمع بندی مراتب را به مجمع فدراسیون ارائه دهند تا در صورت نیاز نسبت به اصلاح موارد اقدام گردد.

*روسای کمیسیون های مربیان، داوران و ورزشکاران مشخص شدند

نشست اعضای کمیسونهای داوران، مربیان و ورزشکاران فدراسیون ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی برگزار گردید.

در این نشست پس از بحث و تبادل نظر بین اعضاء، انتخابات روسای کمیسیون های مربوطه برگزار گردید.

در این نشست امین رشیدلمیر (رئیس کمیسیون مربیان)، مسعود ملکی (رئیس کمیسیون داوران) و پهلوان جابر صادق زاده (رئیس کمیسیون ورزشکاران) با اکثریت آرای اعضای کمیسیون برای مدت یک سال انتخاب و معرفی شدند.

انتهای پیام/


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟