رد ادعای یک صفحه توئیتری اماراتی / تکذیب چندباره؛ مجیدی از استقلال بازیکن نمی‌گیرد


رد ادعای یک صفحه توئیتری اماراتی / تکذیب چندباره؛ مجیدی از استقلال بازیکن نمی‌گیرد

برخلاف اعلام یک رسانه اماراتی اما فرهاد مجیدی هیچ بازیکنی را از استقلال به خدمت نخواهد گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، یک صفحه توئیتری اماراتی خبری را منتشر کرده مبنی بر اینکه فرهاد مجیدی سرمربی جدید اتحاد کلباء امارات به دنبال جذب یکی از بازیکنان استقلال است. خبری که توسط برخی از رسانه های فارسی زبان نیز ترجمه و منتشر شد که سرمربی فصل گذشته استقلال قصد دارد یکی از شاگردان سابقش را به امارات ببرد.

البته پیش از این نیز ورزش سه در تماس با نزدیکان مجیدی هرگونه تمایل این سرمربی به جذب بازیکنان استقلال را تکذیب کرده بود اما پیگیری های دوباره نشان می دهد خبری که امروز دوباره رسانه ای شده، کذب محض است و با اینکه مجیدی در زمان امضای قرارداد با اتحاد کلباء بودجه خوبی برای جذب بازیکن در اختیار داشت اما نام هیچ کدام از بازیکنان استقلال را در لیست خرید خود قرار نداد.

نکته جالب اینکه مجیدی به اطرافیانش اعلام کرده نه تنها بازیکنی از استقلال را به اتحاد کلباء نمی برد بلکه حتی بازیکنانی را که به این تیم لینک می شوند را نیز به خدمت نخواهد گرفت.

لازم به ذکر است در روزهای اخیر اخباری درباره تمایل اتحاد کلباء به مهدی پور نیز منتشر شد که براساس آنچه که در بالا ذکر شد این خبر نیز نادرست است.

به گفته یکی از اعضای کادرفنی اتحاد کلباء با اینکه این تیم به یک مدافع وسط نیاز دارد اما آنها از طریق صالح مصطفوی پیامی را برای رافائل سیلوا ارسال کرده و از او خواسته اند که قراردادش را با استقلال تمدید کند چرا که آبی ها به وجود او نیاز دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا