جنجال فیلم رقص زن تهرانی در مترو ! + عکس ها


جنجال فیلم  رقص زن تهرانی در مترو ! + عکس ها

فیلمی که ظاهرا با گوشی موبایل در یک واگن در حال حرکت متروی تهران گرفته شده طی چند روز گذشته در بسیاری از صفحات شبکه‌های اجتماعی از جمله یوتیوب بازتاب وسیعی داشته است.

برترین ها نوشت : انتشار ویدئویی از رقص چند خانم جوان در یکی از قطارهای متروی تهران،‌ بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی داشته و اظهارنظرهای متفاوت کاربران این موضوع را به سوژه داغ این روزها تبدیل کرده‌ است.

فیلمی که ظاهرا با گوشی موبایل در یک واگن در حال حرکت مترو تهران گرفته شده طی چند روز گذشته در بسیاری از صفحات شبکه‌های اجتماعی از جمله یوتیوب بازتاب وسیعی داشته است.

در این فیلم، چند خانم دیده می‌شوند که در یکی از واگن‌های ویژه زنان،‌ به رقص مشغول هستند و بانوان حاضر در واگن ناظر رقص آنان.

جنجال فیلم  رقص زن تهرانی در مترو ! + عکس ها

واکنش برخی کاربران در این خصوص را در ادامه برایتان آورده‌ایم که قابل توجه است:

* کاربر دیگری با نام مهدی اینگونه واکنش نشان داد و به طنز نوشت: اگه فردا رفتید توی مترو و دیدید یه سری عروسی گرفتن اصلا تعجب نکنید!

* میترا هم در واکنشی متفاوت توئیت کرد: شادی‌های کوچک لحظه‌ای.

* معین اما نظر دیگری دارد و با گلایه در این خصوص نوشته است: تو مترو مزاحم بقیه شدن و از این کار حس خوبی هم دارن. یکبار خسته و با سردرد شدید از کلاس برمی‌گشتم، دو تا آقا وارد واگن بانوان شدن و گیتار زدن. خیلی هم بد می‌زدن، سروصدای بدی هم ایجاد کرده بودن!

* حساب کاربری دیگری با نام ماهناز در توئیتی بامزه نوشت: مترو دیگه کم کم داره به یکی از نقاط و جاذبه‌های گردشگری تهران تبدیل میشه!

* رضا هم با مقایسه فضای عمومی در ایران و جهان نوشت: در کشورهای توسعه یافته طرف تلفنش رو تو قطار و اتوبوس جواب نمی‌ده، که مبادا برای بقیه‌ی مسافرا ایجاد مزاحمت کنه اما اینجا...!

*مهشید هم با گلایه از وضعیت وخیم اقتصادی کشور و شرایط سختی که مردم با آن دست و پنجه نرم می‌کنند نوشت: فک کن مردمی که زیر این همه فشار و استرس انقد خوشن اگه وضعیت خوب بود چکارا که نمیکردن. با این ویدئو لبخند نشست رو لبم.

منبع: برترین ها

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
1 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته