تکواندو آزاده کره جنوبی| 6 نماینده ایران حریفان خود را شناختند


تکواندو آزاده کره جنوبی| 6 نماینده ایران حریفان خود را شناختند

رقابت های تورنمنت آزاد کره جنوبی از فردا هشتم تیر ماه به میزبانی شهر «چانچئون» برگزار خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، تورنمنت آزاد تکواندو کره جنوبی از فردا 29 ژوئن (هشتم تیر ماه) تا پنجم ژوئیه (چهارده تیر ماه) به مدت یک هفته در سالن هوبان به میزبانی شهر «چانچئون» برگزار خواهد شد که تیم ملی امید و بزرگسالان ایران در گروه آقایان طی روزهای هشتم و نهم تیر در بخش کیوروگی حضور خواهند داشت.

در روز اول، مسابقات در اوزان 54kg, -58kg, -80kg, +87kg- پیگیری می شود و بعد از انجام وزن کشی تکواندوکاران، قرعه کشی مبارزات روز نخست انجام و طی آن تکواندوکاران کشورمان رقبای خود را شناختند.

بر همین اساس؛ در وزن 54- کیلوگرم، مهدی حاجی موسایی در یک گروه 19 نفره در ابتدا با قرعه استراحت رو به رو شده است و در مرحله یک هشتم نهایی با برنده دیدار مالزی و ژاپن مبارزه خواهد کرد. در وزن 58- کیلوگرم، حسین لطفی درگروهی 27 نفره، در دیدار اول با لی چان یئونگ از کره جنوبی دیدار می کند و در صورت برتری در مرحله بعد با برنده دیدار کره جنوبی و تیمور شرقی بازی می کند.

در وزن 80- کیلوگرم در گروهی 23 نفره، در یک طرف جدول مهران برخورداری ابتدا با قرعه استراحت رو به رو شده و در مرحله یک هشتم با برنده کره جنوبی یا چین دیدار می کند. در طرف دیگر جدول علی اشکوریان نیز با قرعه استراحت رو به رو شده است و در ادامه با برنده دیدارعربستان سعودی و استرالیا مبارزه خواهد کرد.

2 نماینده ایران در وزن 87+ در جدولی 18 نفره حضور دارند. علیرضا نادعلیان در مرحله یک چهارم نهایی باید برابر برنده دیدار 2 نماینده کره جنوبی مبارزه کند. در طرف دیگر جدول علی نجفی در مرحله یک هشتم نهایی سعید حمزه عمر از پاکستان را پیش رو دارد و در صورت پیروزی با برنده دیدار افغانستان و کره جنوبی دیدار می کند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022