بررسی میزان مصرف محصولات فرهنگی در بین شهروندان تهرانی و تبریزی


بررسی میزان مصرف محصولات فرهنگی در بین شهروندان تهرانی و تبریزی

یکی از شیوه‌های رایج برای هویت‌یابی و بازنمایی خویشتن، به ویژه در دوران معاصر، مصرف فرهنگی است. رشد و توسعه اقتصادی و یا سیاسی بدون توجه به ارزشهای والای فرهنگی می تواند موجبات سستی و اعوجاج در اصول اعتقادی و ملی جامعه را فراهم آورد. پژوهشگاه...

یکی از شیوه‌های رایج برای هویت‌یابی و بازنمایی خویشتن، به ویژه در دوران معاصر، مصرف فرهنگی است.
رشد و توسعه اقتصادی و یا سیاسی بدون توجه به ارزشهای والای فرهنگی می تواند موجبات سستی و اعوجاج در اصول اعتقادی و ملی جامعه را فراهم آورد. پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات با انجام تحقیقات و پروژه های پژوهشی و نیز برگزاری نشستهای علمی با اصحاب علم و فرهنگ و ارائه نتایج حاصل در قالب گزارش پژوهی و یا کتاب، تلاش خود را مصروف گسترش ارزشهای اصیل فرهنگی می کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کتاب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در