در آستانه توافق با استقلال / کاوه پس از پنج فصل به لیگ برتر بازمی‌گردد؟


در آستانه توافق با استقلال / کاوه پس از پنج فصل به لیگ برتر بازمی‌گردد؟

کاوه رضایی می تواند پس از پنج فصل حضور در لیگ بلژیک، به ایران برگشته و برای استقلال به میدان برود.

به گزارش "ورزش سه"، انتقال کاوه رضایی به استقلال یکی از غیرمنتظره ترین جابجایی های لیگ برتر بود. در حالیکه همگان در انتظار حضور این بازیکن در ساختمان باشگاه پرسپولیس بودند ولی نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه این بازیکن راهی ساختمان تیم رقیب شد تا با در دست داشتن پیراهن آبی، به عضویت استقلال دربیاید.

دوران حضور این بازیکن کرمانشاهی در جمع شاگردان منصوریان کوتاه بود و او پس از یک فصل حضور در استقلال، راهی بلژیک شد تا پیراهن شارلوا را بر تن کند. او در فصل نخست حضور در این تیم و طی 41 دیدار موفق به زدن 16 گل شد و 6 مرتبه نیز پاس گل داد.

کاوه در فصل 2019 – 2018 چند بازی را برای شارلوا انجام داد و سپس در یکی از گران قمیت ترین انتقالات فوتبال بلژیک، راهی کلوب بروخه شد و به طور کلی در آن فصل تنها 17 بار به میدان رفت که حاصل آن 4 گل و یک پاس گل داد. این بازیکن ایرانی بخش عمده فصل را به دلیل آسیب دیدگی از دست داد.

در آستانه توافق با استقلال / کاوه پس از پنج فصل به لیگ برتر بازمی‌گردد؟

رضایی فصل بعد از آن به شارلوا بازگشت و درخشش خود را مجددا تکرار کرد که حاصل آن به ثمر رساندن 14 گل و دادن 5 پاس گل طی 26 دیدار بود. کاوه دو فصل قبل نیز به فوتبالش در این تیم ادامه داد و با وجود آنکه فصل را طوفانی آغاز کرده بود اما در نهایت با زدن 8 گل و دادن یک پاس گل طی 29 دیدار به کار خود در شارلوا پایان داد.

در ادامه بروخه قرارداد این بازیکن را فسخ کرد تا رضایی راهی اودهورلی شود که این انتقال دستاوردی برای رضایی نداشت و او در 13 بازی فقط یک پاس گل داد تا اکنون نیز با پایان قراردادش با این تیم بلژیکی، بازیکن آزاد شود.

حالا کارنامه کاوه در فوتبال بلژیک با 113 بازی و زدن 39 گل و دادن 13 پاس گل رو به پایان است. او پیشنهادات خوبی از استقلال و سپاهان دریافت کرده و باید دید در نهایت راهی کدام تیم می شود. نماینده های این بازیکن امشب جلسه ای را با مدیران باشگاه داشتند و باید دید در نهایت رضایی چه تصمیمی می گیرد. پوشیدن دوباره پیراهن استقلال و تشکیل زوج خط حمله با شهباززاده می تواند از جذابیت های لیگ بعدی باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!