دسیسه زن خائن و دوست مطلقه شوهرش برای قتل / دختر 13 ساله صدای شلیک را شنید


دسیسه زن خائن و دوست مطلقه شوهرش برای قتل / دختر 13 ساله صدای شلیک را شنید

حوادث رکنا: مرد جوان که گرفتار عشق ممنوع شده بود با همدستی زن دوست صمیمی اش و دختر نوجوان وی، دست به جنایتی فجیع زد و دوستش را کشت.

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از ۲۰ مهرماه سال ۹۹ به دنبال ناپدید شدن مرد ۴۵ ساله ای به نام حامد آغاز شد. خواهر وی که به پلیس آگاهی رفته بود گفت: برادرم و همسرش شهلا همیشه با هم اختلاف دارند .آخرین بار آنها همراه 2 دخترشان در خانه ما مهمان بودند. آنها خانه مان را ترک کردند و ما دیگر هیچ خبری از برادر مان نداریم. چند روز است که زن برادرم می گوید حامد به خانه بازنگشته است. من نگران برادرم هستم و میترسم بلایی سر ش آمده باشد.

با این شکایت تلاش برای افشای راز ناپدید شدن مرد جوان آغاز شد. ماموران در نخستین گام از تحقیقات به بازجویی از همسر وی پرداختند.

شهلا گفت :من و همسرم همیشه با هم اختلاف داشتیم. بارها همسرم خانه را ترک کرده و برای چند روز به خانه نیامده بود .به همین خاطر من ناپدید شدن او را به پلیس گزارش نداده بودم. حالا هم نمیدانم شوهرم به کجا رفته است .

نخستین سرنخ در ناپدید شدن مرد تهرانی

پلیس در ادامه تحقیقات به بررسی تماس های تلفنی زن جوان پرداخت و به رابطه پنهانی او با دوست صمیمی همسرش به نام امین پی برد .وی مدعی بود از سرنوشت دوست صمیمی اش اطلاعی ندارد اما شهلا در بازجویی‌های فنی به قتل همسرش با همدستی امین اعتراف کرد .

و ی گفت: امین دوست قدیمی شوهرم بود و همیشه به خانه ما رفت و آمد داشت. او 2 سال قبل از همسرش جدا شد. بعد از جدایی آنها، همسر امین یک روز به خانه مان آمد و حرف هایی درباره گذشته شوهرش به ما زد. امین وقتی به ماجرا پی برد و فهمید زن سابقش حرف های بدی پشت سر او زده عصبانی شد .او به خانه مان آمده بود که من او را آرام کردم و گفتم من و شوهرم هم با هم اختلاف های زیادی داریم .درد دل های من با امین باعث شد رابطه ما با یکدیگر بیشتر شود .حتی امین سعی کرد رابطه من و شوهرم را بهتر کند. به همین خاطر چند بار با حامد صحبت کردیم. اما شوهرم با بی اعتنایی با امین برخورد کرد و به او سرکوفت زد و گفت او نتوانسته زندگی خودش را سر و سامان دهد و لازم نیست در زندگی ما دخالت کند.

تشریح قتل شوهر

این زن ادامه داد: رابطه من و امین با هم نزدیک تر شده و او به من ابراز علاقه کرده بود. او آخرین بار به من قول داد از شوهرم انتقام بگیرد و او را ادب کند. آن روز من و 2 دخترم در خانه تنها بودیم. شوهرم خواب بود که طبق نقشه، در را باز گذاشتم تا امین وارده خانه مان شود. من اسلحه شوهرم را به او دادم و او به اتاق خواب شوهرم رفت و حامد را با شلیک 3 گلوله کشت. سپس به اتاقم آمد و گفت کار را تمام کرده است. دختر کوچکم چیزی از ماجرا متوجه نشد اما دختر بزرگم که ۱۳ سال و 6 ماه دارد ، به ماجرا پی برد.

با اعتراف های این زن امین بازداشت شد و به قتل دوست صمیمی اش به خاطر عشق ممنوعه اعتراف کرد. وی گفت پس از قتل، جسد دوستش را در جاده ساوه به آتش کشیده است.

همدستی دخترنوجوان قربانی در قتل پدر

در این میان فاش شد دختر نوجوان قربانی نیز در جریان نقشه قتل پدرش قرار داشته است. به این ترتیب دختر ۱۳ ساله نیز بازداشت شد .

وی گفت: پدر و مادرم همیشه با هم اختلاف داشتند. پدرم نسبت به من و خواهر کوچکم بی محبت بود .چون مادرمان را دوست نداشت .مادرمان بارها میخواست از او جدا شود اما پدرمان راضی به جدایی نبود. آن روز دوست پدرم به خانه مان آمد و مادرم اسلحه پدرم را به دستش داد .من از رفتار مادرم شوکه شده بودم که دلیل رفتارش را پرسیدم و مادرم گفت امین قصد دارد پدرم را بکشد. اما من حرف او را باور نکردم .چند دقیقه بعد امین گفت پدرم را کشته است. سپس ما با هم جسد را سوار ماشین کردیم و او را به جاده ساوه بردیم و آن را آتش زدیم.

به دنبال اعتراف های دختر نوجوان برای امد به اتهام قتل و برای همسر و دختر نوجوان قربانی به اتهام معاونت در جنایت جوان کیفرخواست صادر شد و پرونده به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا به زودی به جرم آنها رسیدگی شود.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر تیپ و چهره دومین بازیگر نقش «نجلا» / محیا دهقانی جنجال کرد!