حریف جدید در خوان گامپر؛ بارسا-میلان در راه است


حریف جدید در خوان گامپر؛ بارسا-میلان در راه است

بعد از فسخ قرارداد رم با بارسا این احتمال وجود دارد که جام خوان گامپر با حضور میلان مقابل بارسلونا برگزار شود.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه امروز باشگاه رم به شکلی غیرمنتظره اعلام کرد قراردادش با بارسا برای بازی در جام خوان گامپر را فسخ کرده، حالا از اسپانیا خبر می‌رسد که این احتمال وجود دارد که قهرمان سری آ، آث میلان، به‌جای رم در این بازی مقابل بارسا بایستد.

جام خوان گامپر به رسم هر ساله مسابقه دوستانه‌ای است که پیش از شروع فصل لالیگا، در استادیوم نوکمپ، و به میزبانی بارسلونا برگزار می‌شود. این مسابقه امسال طبق برنامه در روز 15 مرداد برگزار خواهد شد.

حریف جدید در خوان گامپر؛ بارسا-میلان در راه است

رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند با فسخ یک‌طرفه قرارداد رم با بارسا، تیم کاتالان حالا به دنبال یافتن جایگزینی برای رم است و به این‌منظور قصد دارد قهرمان سری آ، میلان، را جایگزین کند. شاگردان استفانو پیولی امسال بعد از 11 سال دوری از جام قهرمانی سری آ موفق شدند در این لیگ به قهرمانی برسند. بازی با میلان برای ژاوی و شاگردانش در آستانه فصل 2022-2023 محکی جدی خواهد بود.

زمانی که امروز باشگاه رم به‌صورت ناگهانی و غیرمنتظره اعلام کرد در جام خوان گامپر حضور نخواهد داشت، باشگاه کاتالان اعلام کرد علیه این باشگاه ایتالیایی دعوای حقوقی اقامه خواهد کرد.

حریف جدید در خوان گامپر؛ بارسا-میلان در راه است

فوتبال‌دوستان منتظر یک رویارویی جذاب بین بارسلونا و رم بودند و امروز با خبر کنار کشیدن شاگردان مورینیو، خود را از فرصت تماشای یک نبرد فوتبالی جذاب پیش از شروع لیگ‌ها محروم دیدند. اما اگر بارسا موفق شود موافقت میلان را برای بازی در خوان گامپبر جلب کند، شاهد رویاروییِ حتی جذاب‌تری در نوکمپ خواهیم بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج