کوتاه از فرهنگ‌وهنر - 1401/04/08


...

سینماسیار با هدف نمایش فیلم‌های سینمایی روز در مناطق روستایی و شهری کم‌برخوردار و فاقد سینما، نمایش فیلم‌های سینمایی «هناس»، «سگ بند» و «بدون قرار قبلی» را آغاز کرد. دو فیلم «موقعیت مهدی» و «مرد نقره‌ای» نیز همچنان در جدول اکران سینماسیار قرار دارند. آمار اکران‌های انجام‌شده توسط سینماسیار در سامانه سمفا ثبت و در جدول فروش فیلم‌ها ثبت می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق وب‌سایت سینماسیار www.cinemasayar.ir نیز آخرین اطلاعات مربوط به نمایش فیلم‌ها را کسب کنند.

جشنواره بین‌المللی فیلم بوردو فرانسه با همکاری سینما اوتوپیا در برنامه ویژه‌ای با عنوان «شب آبی» چند فیلم از جمله «برادران لیلا» را به نمایش خواهد گذاشت. این برنامه از تاریخ ۲۶ تا ۳۰ جولای (۴ تا ۸ مرداد) در چهار شب میزبان نمایش فیلم‌های «ردوئو» ساخته «لولا کوئیورون»، «پسری از بهشت» ساخته «تارک صالح»،‌ «کور د میرکلز» به کارگردانی مشترک «کارین مای» و «حکیم زوهانی»، «تابستان سول» ساخته «کوئست‌لاو» و همچنین «برادران لیلا» از سعید روستایی خواهد بود.

آلبوم «در عشق زنده باید» توسط مدیریت موسیقی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با مشارکت فرهنگسرای سرو رونمایی می‌شود. این آلبوم شامل بداهه‌نوازی‌هایی است که در حین اجرا به ملودی‌های ماندگاری از استادان موسیقی ایران از جمله روح‌الله خالقی، علی تجویدی، همایون خرم، مجید وفادار و انوشیروان روحانی اشاره دارد و همنوازی آنها توسط ارجمند میلاد کیایی (نوازنده سنتور)، بابک شهرکی (نوازنده ویلن) و عمران فروزش (نوازنده تمبک) انجام شده است. مراسم رونمایی از این آلبوم ساعت ۱۸ در فرهنگسرای سرو برگزار خواهد شد.

این مطلب برایم مفید است
بلی
0 نفر این پست را پسندیده اند
کپی شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز