هفت روز فعالیت جهادی بچه های کانون «منتظران نور» برای بهسازی یک مدرسه روستایی


هفت روز فعالیت جهادی بچه های کانون «منتظران نور» برای بهسازی یک مدرسه روستایی

نیکجو گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» جهرم در مدت یک هفته، مدرسه ابتدایی روستای «خادر» را بهسازی کردند.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: به منظور حمایت از اقشار محروم جامعه، بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» شهرستان جهرم برنامه ها و فعالیت های مختلفی را انجام می دهند.

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» جهرم افزود: این فعالیت ها علاوه بر تهیه اقلام غذایی و معیشتی، طرح ها و پروژه های عمرانی را نیز شامل می شود که از جمله آن نوسازی و بهسازی منزل محرومان و همچنین مدارس روستاهای محروم است.

وی بیان کرد: بچه های مسجد در این کانون فرهنگی هنری در جدیدترین فعالیت جهادی خود، عزم شان را جزم کرده و مدرسه ای را در یک روستای محروم شهرستان جهرم بهسازی کردند.

نیکجو عنوان کرد: قرار مسجدی ها، بهسازی مدرسه ابتدای روستای «خادر» بود که با حضور در این روستا و استقرار در مدرسه به مدت یک هفته کار بهسازی فضای آن به همت بچه های مسجد انجام شد.

وی اظهار کرد: برای این امر اعتباری افزون بر 300 میلیون ریال هزینه شد که صرف بهسازی فضای آموزشی و بهداشتی این دبستان در روستای «خادر» شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» در پایان از عموم بچه های مسجد که در این طرح یاری گر بودند قدردانی و خواستار همکاری در دیگر طرح ها و پروژه های جهادی این کانون شد.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طَرح ِ اَندام ِ درد