از تمدید زوری بایرن با ستاره فراری تا خریدهای چلسی


مهمترین اخبار ۲۴ساعت گذشته فوتبال اروپا بخصوص نقل و انتقالات را هر روز در تابناک می‌خوانید. شیوه عجیب بایرن‌مونیخ برای تمدید سرژ گنابری مدیریت بایرن تصمیم مهمی اتخاذ کرده است؛ اگر سرژ گنابری در این تابستان قراردادش را تمدید نکرد و قصد...

مهمترین اخبار ۲۴ساعت گذشته فوتبال اروپا بخصوص نقل و انتقالات را هر روز در تابناک می‌خوانید.

شیوه عجیب بایرن‌مونیخ برای تمدید سرژ گنابری

مدیریت بایرن تصمیم مهمی اتخاذ کرده است؛ اگر سرژ گنابری در این تابستان قراردادش را تمدید نکرد و قصد داشت در مونیخ بماند، به سکوها تبعید خواهد شد. البته گنابری تحت تأثیر این استراتژی قرار نگرفته است

عثمان دمبله مردد بین بارسلونا و رفتن به چلسی

دمبله می خواهد عضوی از تیم ملی فرانسه در جام جهانی قطر باشد و به همین دلیل می خواهد با تصمیم گیری در اسرع وقت، پیش فصل کاملی را پشت سر بگذارد. این بازیکن 25 ساله اکنون باید از بین رفتن به چلسی و یا تمدید قرارداد با بارسلونا یکی را انتخاب کند.

الکس تلس مقابل درب خروج منچستریونایتد

ورود تایرل مالاسیا از فاینورد، نشانه‌ای بر پایان دوران تلس در اولدترافورد خواهد بود. تلس ۲۹ ساله در فصل گذشته انتظارات را برآورده نکرد و اینک یونایتد تا پایان پنجره نقل و انتقالات فعلی، پیشنهادهای دریافتی برای او را بررسی خواهد کرد.

چلسی علاوه بر استرلینگ، رافینیا را هم می‌خواهد

اگرچه چلسی مذاکرات با منچسترسیتی برای رحیم استرلینگ را آغاز کرده است، ولی برای تقویت عمق ترکیب توماس توخل، یک گزینه تهاجمی دیگر هم می‌خواهد که کسی بهتر از رافینیا پیدا نکرده است.

مینامینو از لیورپول به موناکو پیوست

تاکومی مینامینو با عقد قراردادی چهار ساله تا تابستان 2026 به موناکو پیوست. موناکو بابت این انتقال 15 میلیون یورو ثابت به علاوه 3 میلیون یورو پاداش به لیورپول پرداخت کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نشنیده آیسان آقاخانی زن محمدرضا گلزار ! + عکس ها و خصوصی ها