یک استقلالی دیگر به سپاهان نزدیک شد+فیلم


یک استقلالی دیگر به سپاهان نزدیک شد+فیلم

دستیار ژوزه مورایس در سپاهان به زودی معرفی خواهد شد.

رضا عنایتی، تیم فوتبال هوادار را از دسته یک به لیگ برتر ایران آورد و با این تیم نتایج درخشانی در فصل گذشته لیگ به دست آورد. با این وجود، او در پایان فصل تصمیم به خداحافظی گرفت اما حالا که دو هفته از جداییش از این تیم تهرانی می‌گذرد هنوز تیمی برای فصل آینده ندارد. ترک عنایتی از تیم هوادار همزمان با بررسی انتخاب سرمربی جدید استقلال توسط مدیران این باشگاه بود و حتی او در این زمینه مذاکراتی را با مصطفی آجرلو داشت.

همچنین در هفته گذشته شایعاتی به گوش رسید که عنایتی در مس کرمان جانشین فرزاد حسین‌خانی خواهد شد اما این موضوع به مذاق هواداران کرمانی خوش نیامد تا این انتقال هم پس از استقلال منتفی شود. علاوه بر این، روز شنبه هفته جاری، علیرضا منصوریان از هدایت نفت آبادان استعفا داد تا وضعیت نیمکت مربیگری این تیم خوزستانی نامشخص باشد. بر این اساس، از رضا عنایتی در کنار رسول خطیبی برای جانشینی منصوریان نام برده می‌شود اما به نظر شانس خطیبی، سرمربی سابق آلومینیوم برای هدایت نفت آبادان بیشتر باشد.

یک استقلالی دیگر به سپاهان نزدیک شد+فیلم

با این وجود زمزمه‌هایی از اصفهان به گوش می‌رسد که عنایتی برای حضور روی نیمکت سپاهان به عنوان دستیار، مذاکراتی را با محمدرضا ساکت، مدیرعامل سپاهان داشته است. حال باید دید تا پایان فصل نقل و انتقالات، مقصد این سرمربی جوان کدام تیم خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا