اصولی: فدراسیون فوتبال بارها موضع رسمی‌اش را اعلام کرده/ ادامه هم‌کاری با اسکوچیچ تصمیم نهایی ماست


اصولی: فدراسیون فوتبال بارها موضع رسمی‌اش را اعلام کرده/ ادامه هم‌کاری با اسکوچیچ تصمیم نهایی ماست

سخنگو و عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون بارها موضع‌اش را در این باره اعلام کرده و ادامه هم‌کاری با اسکوچیچ تصمیم نهایی ماست.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ احسان اصولی، سخنگو و عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال پیرامون شایعات تغییر کادرفنی تیم ملی ایران اظهار داشت: فدراسیون بارها موضع‌اش را در این باره اعلام کرده اما خیلی ها دوست ندارند آن را بشنوند. بارها اعلام کردیم که تصمیم فدراسیون ادامه همکاری با اسکوچیچ است؛ این تصمیم همه ارکان فدراسیون است.

وی در ادامه بیان داشت: ا پایان جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ با دراگان اسکوچیچ قرارداد داریم‌ و در این مدت کوتاه هم اصلا صلاح نیست که چنین بحث‌هایی در مورد تغییرات مطرح شود. طرح این موضوع به غیر از این که به وحدت تیم ملی ضربه بزند، آورده دیگری نخواهد داشت.

اصولی درباره بروز دودستگی در ترکیب و رختکن تیم ملی فوتبال عنوان داشت: چنین چیزی به هیچ وجه وجود ندارد؛ البته اختلاف نظر و اختلاف دیدگاه در هر مجموعه هست اما این که بخواهد به کلیات تیم آسیب بزند، این گونه نیست. ممکن است تعدادی از بازیکنان تیم ملی و کادر در بحث تدارکات نگاه انتقادی داشته باشد که ما هم آن را می‌پذیریم اما از درون تیم و هیچ رکنی از تی ملی اختلافی نیست.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در پایان به شبکه خبر گفت: مردم دل بسته به نتایج تیم ملی هستند و با موفقیت تیم ملی خوشحال می‌شوند. تمام بازیکنان و کادر فنی تیم ملی نیز به نتایج درخشان و اعتلای پرچم ایران فکر می‌کنند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...