تایید کیفیت بالای خدمات ارائه شده از سوی هلال‌احمر ایران در حج/ ارائه 19 هزار خدمت به زائرین


تایید کیفیت بالای خدمات ارائه شده از سوی هلال‌احمر ایران در حج/ ارائه 19 هزار خدمت به زائرین

سیدعلی مرعشی با بیان این که کیفیت بالای خدمات درمانی و بهداشتی ارائه شده از سوی ایران مورد تایید وزارت بهداشت عربستان قرار گرفت، از ارائه ۱۹ هزار خدمت تا صبح امروز به حجاج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ سیدعلی مرعشی، رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در خصوص خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شده به زائرین حج 1401 گفت: در شهر مدینه تاکنون 4800 ویزیت، 1900 تزریق و 200 فقره سرم تراپی توسط تیم های اعزامی صورت گرفت و 4 نفر از حجاج نیز جهت درمان تکمیلی به بیمارستان اعزام شده اند.

وی افزود: در شهر مکه نیز ۳ هزار و 509 نفر از زائرین ویزیت شده و به 1232 نفر خدمات پاراکلینیکی ارائه شده است. تاکنون 39 نفر از حجاج در بیمارستان جهت درمان های تخصصی بستری شده اند. همچنین به سه هزار و 452 نفر نیز خدمات دارویی از طریق داروخانه هلال احمر ارائه شده است.

این مقام مسئول در جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: خدمات بهداشتی و درمانی متنوعی به حجاج و زائرین ارائه می شود و در مجموع از ابتدای آغاز مراسم حج 1401 تاکنون 19 هزار خدمت به حجاج ارائه شده و خوشبختانه مشکل خاصی تاکنون برای زائرین بوجود نیامده است.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با اشاره به این که جمهوری اسلامی ایران خدمات بهداشتی و درمانی منحصربفردی در مراسم حج 1401 به حاجیان ارائه می دهد، گفت: نمایندگان وزارت صحه عربستان در روزهای اخیر از خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شده از سوی ایران و مراکز درمانی هلال احمر بازدید کردند و پس از این بازدید ابراز رضایت خود را عنوان و خدمات بهداشتی ارائه شده از سوی ایران را بی نقص دانستند.

پایان پیام/55

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی