جدایی راحت گلر اول استقلال با پیشنهاد وسوسه‌انگیز


جدایی راحت گلر اول استقلال با پیشنهاد وسوسه‌انگیز

یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید عملکرد این باشگاه در نقل و انتقالات ایده‌آل نبوده است.

به گزارش مشرق، «حسینی دو فصل دیگر با استقلال تمدید کرد». این خبر در حالی اواخر وقت روز دوشنبه در برخی رسانه‌ها دیده شد که شماره یک استقلال هیچ توافق تازه‌ای با باشگاه نداشته است. حسینی اکنون یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد و به طور اتوماتیک باید فصل بیست و دوم هم برای استقلال دروازه‌بانی کند اما حضور او در شرایطی در استقلال فصل بعد رقم خواهد خورد که پیشنهادی از تیم‌های خارجی نداشته باشد.

در قراردادی که حسینی با باشگاه استقلال منعقد کرده،‌ بند فسخ ۱۰۰ هزار دلاری گنجانده شده است. این بند در دوران مدیران قبلی استقلال لحاظ شده و مدیران کنونی باشگاه استقلال سعی دارند با افزایش بند فسخ و همچنین افزایش دو فصل دیگر قرارداد تازه‌ای با این دروازه‌بان به امضا برسانند اما چانه‌زنی‌ها همچنان به جایی نرسیده و باشگاه استقلال نتوانسته دروازه‌بان خود را برای تمدید قرارداد و افزایش رقم بند فسخ راضی کند.

بیشتر بخوانید:

توافق شماره یک استقلال با باشگاه/ رمضانی ۲ ساله تمدید کرد

در عین حال حسینی از یک تیم پرتغالی پیشنهادی دریافت کرده و چنانچه مذاکرات او در روزهای آتی با مدیران باشگاه استقلال به نتیجه‌ نرسد مسیر او به سمت باشگاه پرتغالی تغییر خواهد کرد. حسینی اما قلباً دوست دارد همچنان در استقلال بماند، ولی تجربه بازی در فوتبال اروپا نیز وسوسه‌انگیز است و او که برای رسیدن به چنین روزهایی تلاش بسیاری از خود به خرج داده و ساعات قابل توجهی از وقت خود را به تمرینات اختصاصی می‌گذراند حضور در تیم‌های اروپایی را به منزله جهشی تازه می‌داند و بر این باور است که اگر شرایط فراهم باشد، بازی در تیم‌های اروپایی نمی‌تواند انتخاب نامناسبی باشد.

با وجود این اما باید باور داشت که مسئولان باشگاه استقلال نیز هرگز نمی‌خواهند ستاره فصل قهرمانی‌شان را به سادگی از دست بدهند. مسئولان استقلال در ماجرای جدایی دانشگر چندان به این بازیکن سفت و سخت نگرفتند چون پرکردن جای آن بازیکن برای‌شان کاری ناشدنی و دشوار نیست؛ کما اینکه از رایان تفضلی به‌عنوان اصلی‌ترین گزینه برای جانشینی او یاد می‌شود اما یافتن دروازه‌بانی هم‌سطح حسینی در این برهه دشوار است، ضمن اینکه گزینه‌های مناسب نیز همگی تیم دارند و باشگاه استقلال نمی‌تواند درباره شماره یک فصل پیش خود ریسک کند.

اینکه حسینی در روزهای آتی با استقلال به توافق برسد یا اینکه تصمیم به جدایی و حضور در یک تیم اروپایی بگیرد روشن نیست اما نحوه مذاکرات و شروطی که از طرف باشگاه استقلال برای این دروازه‌بان در نظر گرفته می‌شود نقشی مهم در توافق تازه خواهد داشت. بدون شک تداوم حضور حسینی در استقلال به سود دو طرف خواهد بود و استقلال از نقطه دروازه‌بان با مشکل مواجه نخواهد شد و بهتر است هرچه زودتر توافق‌هایی صورت بگیرد و استقلال همچنان دروازه‌بانی که فصل بیست و یکم را به عالی‌ترین شکل ممکن به پایان رساند در اختیار داشته باشد.

منبع: روزنامه ایران ورزشی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403