ماجدی: اردوی قطر به تقاضای سرمربی تیم ملی بود/ اردوی بعدی هم در شهریور در قطر برگزار می شود


ماجدی: اردوی قطر به تقاضای سرمربی تیم ملی بود/ اردوی بعدی هم در شهریور در قطر برگزار می شود

سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: تاکنون فدراسیون کشور ما مبلغی از پاداش فیفا برای صعود به جام جهانی دریافت نکرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرگزاری خانه ملت، میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال در مورد عدم پرداخت پاداش ۱۲ میلیون دلاری فیفا به تیم ملی بابت صعود به جام جهانی گفت: فیفا برای تیم‌هایی که اکنون به جام‌جهانی صعود کرده‌اند مبلغی به عنوان پاداش پرداخت کرده است اما تاکنون فدراسیون کشور ما مبلغی از این بابت دریافت نکرده است. عدم دریافت پاداش به تحریم‌های ظالمانه و یکجانبه آمریکا بازمی‌گردد.

وی با اشاره به حمایت‌های دولت و مجلس از تیم ملی کشور، افزود: فدراسیون فوتبال کشور بی پول و فقیر نیست، به تنهایی می‌تواند درآمد داشته باشد و متاسفانه با فشارهایی که اعمال می‌شود، مبنی بر واریز پرداختی‌ها، نیازمند حمایت دولت و مجلس است.

سرپرست فدراسیون فوتبال در مورد اقدامات صورت گرفته برای دریافت پاداش فیفا، تاکید کرد: به دلیل مسئله اُفک (OFAC - دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا) هنوز نتوانسیم مطالبات خود را دریافت کنیم.

ماجدی در مورد شرایط اردوی تیم ملی در قطر و انتقادهای موجود بر شکست در مقابل تیم بدون ستاره الجزایر تاکید کرد: برد و باخت در مقابل بازی‌های دوستانه چندان اهمیت ندارد. تمرینات و بازی‌هایی برای آمادگی تاکتیکی تیم ملی ادامه دارد و همچنین در نظر داشته باشیم زمانی که سرمربی تیم ملی تقاضایی داشته باشد باید اطاعت شود. اردوی تیم ملی به قطر تقاضای سرمربی بوده که انجام پذیرفت.

سرپرست فدراسیون فوتبال در ادامه یادآور شد: در هر حال حاضر اردوی تیم ملی به قطر تعطیل شده؛ ادامه حضور ملی پوشان در قطر روز ۳ سپتامبر یعنی اواخر شهریور ماه خواهد بود که در آنجا کمپ دیگری شکل می‌گیرد که جزئیات آن را در روزهای آینده اعلام خواهیم کرد.

ماجدی در پایان خاطر نشان کرد: ملی پوشان کشورمان در جام جهانی قطر ۳ بازی سخت و حساس خواهند داشت، امیدواریم بهترین‌ها را برای کشورمان در بازی‌ها رقم بزنیم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در