وزیر انرژی اسرائیل: برای مذاکرات با لبنان آماده هستیم


وزیر انرژی اسرائیل:  برای مذاکرات با لبنان آماده هستیم

وزیر انرژی رژیم صهیونیستی مدعی شد: تیم مذاکره‌کننده اسرائیلی در تلاش برای رسیدن به توافقی درمورد اختلاف‌نظر موجود با لبنان بر سر منابع گاز در دریای مدیترانه و پرونده تعیین مرزهای دریایی...

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، کارین الهرار، وزیر انرژی رژیم صهیونیستی در گفتگو با شبکه "I۲۴NEWS" مدعی شد که "تیم مذاکره‌کننده اسرائیلی در تلاش برای رسیدن به توافقی درمورد اختلاف‌نظر موجود با لبنان بر سر منابع گاز در دریای مدیترانه و پرونده تعیین مرزهای دریایی است".

الهرار در ادامه مدعی شد: ما برای مذاکرات آماده هستیم و با "حسن نیت" به سوی آن می‌رویم.

وزیر انرژی رژیم صهیونیستی در ادامه گفت: تیم مذاکره‌کننده اسرائیلی در چند روز گذشته دیداری با طرف مقابل داشت و پیشنهادی به میانجی دادیم و اگر تحولات جدیدی حاصل شود، طبعا آنها را اعلام خواهیم کرد.

این وزیر اسرائیلی درباره سکوی گازی کاریش نیز مدعی شد، "می‌خواهم قاطعانه توضیح دهم که سکوی کاریش در مناطق مورد مناقشه قرار ندارد و کاریش برای مذاکره نیست چون متعلق به اسرائیل است و بحث و گفتگو درباره این موضوع هرگز نتیجه‌بخش نخواهد بود".

همچنین او مدعی شد، "اسرائیل آماده است تا از طریق میانجی آمریکایی به تفاهم برسد، ما آماده حرکت رو به جلو برای حل این مشکل هستیم".

الهرار در پاسخ به اینکه آیا رژیم صهیونیستی نگران این است که این موضوع به تنشی نظامی با حزب‌الله تبدیل شود، گفت: نیروهای اسرائیلی برای هر سناریویی آماده هستند و به طرف مقابل پیشنهاد می‌کنم راه‌حلی پیدا کند زیرا تهدیدها فایده‌ای ندارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر ناگهانی چهره و اندام همایسریال پایتخت بعد 10 سال ! / هم لاغر هم خیلی پیر ! + عکس